Onsdag 8/7

Hej blogg vänner ! 

Hur mår ni ? 

Här är det full rulle , 
Jobbat , lagat mat , träffat barnbarnen 

I går kväll gick jag igenom mina garderober, jag har 4 garderober med kläder och jag tycker jag rensar ut ganska ofta men ändå fick jag ihop 2 stora kassar med kläder som jag gav till en vän i dag 

Jag kollade lite hur min semester garderob såg ut och jag har jobbat på bra med shopping tydligen 

( 🤣🤣)  9 nya klänningar och  4 toppar jag inte använt än ..... 

Det jag typ saknar i garderoben  är shorts och bh , så i dag beställde jag 3 nya bh:ar /  ta 3 betala för 2  men shorts vill jag pröva i butik 

Att jag är tjockare denna sommar än jag varit på åratal får jag stå ut med ( dunderklumpen) 

Usch , det är så mycket som hänt sen januari i mitt liv , jag är tröttare än någonsin i kroppen
Ha varit yrslig, tappat balans , glömt saker mm
Och sjukt trött 😪 

 ( kanske beror på att man jobbar 6 dar i veckan heltid plus att hinna med allt annat  ) eller uteblivna promenader utan min älskade Sune 🥰 så stegmätaren är på 30 meter om dagen . 
Saknar honom så sjukt mycket 

Nu ska jag vila och njuta på semestern sen ta tag i motionen och kropp  😂😂😂
Kan inte bry mig mindre just nu 




I morgon är det halv dag för jag ska på rättegång 
Jag tar med mig gubben 💕 känns lite olustigt 

Sen slutar jag 13 på fredag !!!  
sen är det bara 4 jobb dagar kvar innan min Semester 

Haha förlåt för tjatet om den där jävla semestern ...😂

Jag är så glad att inte ha semester just nu , jäkla skit väder .

Avslutar med bildbomb på dom bästa ♥️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


I går lagade jag fläskfilégryta med rödlök och spiskummin 
Räckt till middag både i går och i dag och matlåda 

(null)

Här är bild på min senaste kaftan 


(null)

     Me like 

I kväll ska jag hämta Kalle i stan tror jag ?  
han kommer från Göteborg men han har inte hört av sig ..... som vanligt 

💕

Vad har ni för er, skriv gärna några rader 
Ni är över 100 läsare här inne varje dag men typ 3 som kommenterar 

Kram på er //  Maria 🥰





Kommentarer
Postat av: Susse

Har semester i de tråkiga vädret. Idag e de iaf bättre väder 🌞 Gör inget särskilt, ingen lust att hitta på nåt när de bara kommer regn hela tiden.
Börjar jobba när din semester börjar så då kommer nog sol o värme igen 😎

Svar: Tråkigt ☀️ men skönt med bättre väder i dag
Ia None

2020-07-09 @ 13:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0