Porto pi / mat

Tjo 

Kikar in och skriver lite medans min gubbe ligger och snarkar 💤 bakom mig

Det bästa som finns är vilan på eftermiddagen // kvällen 

Vi brukar vila på rummet mellan 16-20 
(I bland 1 timmes sömn )

Just nu har vi sjukt varmt 

De senaste 3 dagarna har vi haft 37 i skuggan och 43 i solen och den här värmen stannar till måndag , sen blir det 30 g 

Man går 5 meter och sen rinner svetten 
Men jag kan inte klaga 
Älskar värmen och solen 🙏

I går tog vi en shopping dag , vi tog taxi till porto pi 

Det vart 2 par shorts och en tröja till H och solglasögon till mig ( orange ) och saker till Olivia och Linton 

Det var mysigt i porto pi , där gick det blandannat färjor över till Ibiza 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi var borta 10-16 i går så rvi var ätt varma och möra när vi kom hem, vi bytte om och slängde oss i havet 

(null)


På kvällen gick vi till vår favvo restaurang , där måste man boka bord för att det är så populärt 
Älskar det stället . 

I går rekommenderar servitören file med tagliatelle och tryffel 

Oj oj 
Asså sååå gott igen 

(null)
 
Mat to die for 🍴



I dag har vi badat , promenerat , Henning var hos en barberare för rakning 

Vi åt lunch på favoriten 

( såklart ) 

(null)


I dag vart det bolognese och carbonara till lunch 


(null)

 Strike a pose 🙏🤪🤪

(null)

(null)

(null)

(null)

   Broccoli träd  🤪


(null)

I kväll har vi bokat bord 21.30 
Ser fram emot maten 😄




Alla som kom ner med vårt plan förra lördagen åker hem i morgon men  vi har 1 v kvar 
Så Nice 


Nu ska jag vila en stund 

ALL  kärlek till er // Maria ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0