Söndag den 19/7

Hej gott folk 

Det är redan söndag och jag ska väcka panter tanterna kl 9 .
Vi har haft en toppen helg 

I fredags gick jag på semester , tack för det 🤪
jag har dock inte fattat det än , det blir mer på riktigt i morgon när jag inte behöver gå upp till jobbet .

Efter jobbet i fredags så hämtade vi mamma & Vivvi i flemingsberg 

Vi åkte hem hit så dom fick installera sig 

Dom fick ett varsitt sovrum. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi tog några öl på plätten innan vi gick upp till kina och åt middag 

(null)

(null)

(null)

Sen avslutade vi kvällen med några drinkar på altanen 

I går morse ( lördag ) så gick dom upp vid 9 tiden , dom åt frukost och duschade och sen körde Henning in dom till söder . 

Där inne hade mamma och Vivvi en heldag 

Dom gick från söder till slussen , från slussen till Skeppsholmen , sen åkte dom en båttur och sen promenerade dom till Kungsträdgården och Hötorget . Dom kom hem runt 20.30 tiden , 
Dom hade haft en toppen dag ❤️

Jag och Henning hade en lugn dag hemma med Ludde , vi tog några promenader och gick och handlade. 

När tanterna kom hem i går kväll så satt vi på balkongen,  vi kokade korv med bröd och surrade till 22.30 
Sen var det natt natt för alla 🌛

Nu är kl 9 ( söndag och dom börjar vakna ) 

Vi ska äta frukost , Sen ska jag köra damerna till flemingsberg kl 12 . 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Nu är det semester och jag har en del planerat denna vecka 

Sol i dag ☀️

Massage i morgon måndag 

Tisdag , tvätta alla rese kläder / fix 

Onsdag . Naglar & lashlift eventuellt ☀️sola och bada 

Torsdag . Massage och packa 

Fredag - vi drar till Arlanda  och bor på clarion 

Lördag  morgon lyfter vi     ✈️


Vad har ni för er // Love Maria ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0