1:a Juni

Hej sommar mĂ„nad 👋 

En bra mĂ„ndag som verkligen har gĂ„tt i ett 

Jobb 8-15 ( jobbade in lunchen ) sĂ„ noll rast men fĂ„r ju en break i bilen mellan klienterna 

Jag var pĂ„ kontoret och la in min km ersĂ€ttning och pratade med 2 av mina kollegor om klienter vi delar pĂ„ . 

Jag kom hem strax efter 15 dĂ„ pulade jag lite ute och sen gjorde jag middag 

Jag har tvĂ€ttat frĂ„n 19 och mellan maskinerna har jag gjort en löksĂ„s som ska fĂ„ stĂ„ till sig nĂ„gra dagar  (1-2) 

Klockan 22.10 ska jag Ă„ka till stan och hĂ€mta Kalle som kommer frĂ„n Göteborg 
Hans tĂ„g kommer in vid 22.44 

Jag gick upp 6 i morse och tippar pĂ„ att jag kommer i sĂ€ng kl 00.00 sĂ„ i dag vart det ett pass pĂ„ 18 timmar , jag kommer sova gott , 

I morgon ska jag upp 5.30 ,först klient kl 8 sen  har  vi ett Möte pĂ„ kommunhuset kl 10 
( all personal ) och sen jobb som  vanligt hela dagen och efter jobbet har jag KP till 18 

Plattan i mattan đŸ€Ș

(null)

Löken fĂ„r svettas innan sen Ă„ker i sĂ„sen 

(null)

 Det blommar fint pĂ„ plĂ€tten 


Jag avslutar med en mysig bild jag fick frĂ„n Sandra nyss nĂ€r alla hade somnat dĂ€r hemma efter dagen 

(null)

   Mina Ă€lsklingar đŸ„°đŸ„°đŸ„°


Hoppas ni har haft en fin mĂ„ndag 

Love Maria 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0