21 juni

Herregud va tiden går fort  eller snarare sagt datumen , snart är juni över 

Men tiden till min semester sniglar fram 
Herregud 
4 v kvar 

Det känns som en evighet 

En bra söndag 

Jobb på fm , promenad i Tyresta by 

(null)

(null)

Efteråt så åkte jag hem och hämtade gubben och bytte om till bikini för att sen åka till Dalarö och sweitzerbadet och möta upp gänget 

I dag var det vi , Max , Sandra och barnen 
Filippa, purra och barnen 
Ellen och lelle och barnen 
Carina , Madde, Jennifer och Felix 
Lelles mamma & pappa 
Bra musik 🎵 bra stämning , lek med barnen 

Mysigt att få krama mina barnbarn i dag , 1 v sen vi sågs 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


    Älskar vädret ☀️☀️

 Vi drog hem runt 14.30 , Henning lagade mat och jag tvättade och nu är vi ny duschade och tagit kväll 

En ny jobb vecka väntar 

Hoppas ni njuter av vädret 
Har ni gått på semester ? 

All kärlek 💕 Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0