24/6

Halloj 

Hur mår ni i värmen ?

jag mår bra , jag älskar värmen men mina klienter är inte riktigt lika glada av värmen  , dom vill mest vara inne så jag får knappt någon sol på dagarna 🌞


Min  stackars älskling som jobbar som
Markarbetare har ingen skugga alls på dagarna 

Han står på stora Årsta fältet och jobbar .

Han har solen gassande på sig från 7-16 

I dag hade dom 43 grader och ingenstans att skydda sig  från solen mer än på rasterna i lunch Boden 

Dom får ställa upp skopan på grävaren för att
Få skugga  i några minuter .

Dom kan inte svalka sig med vattenslangen för vattnet blir super varmt när vattnet  ligger i slangen utomhus på dagarna  . 

Sanden blir kokhet och blir vit så dom bländas och av sanden och  det dammar 

Rören blir kokheta i solen så dom Måste ha handskar för att röra dom . 

Dom är också tvungna att ha hjälm ⛑ och varsel kläder , men H trotsar det ibland 

Han är sjukt brun men han lider verkligen av värmen 
Huvudvärk och helt slut när han kommer hem
Stackars .......

.......

En bra vecka , nu 2 dagar kvar 👌 
I helgen blir det bad lördag och jobb söndag 

På fredag ska jag ta covid test för antikroppar 
Jag ska vara i stan 14.40 för test 
Bokade via 1177

Dum tid en fredag men jag vill verkligen göra testet 
Henning uppvisade antikroppar i sitt test så jag är nyfiken om jag haft det ? 

Jag hade ju problem med andning och rusningar i hjärtat i mars månad men inga andra symptomer 🌸

Nu är äntligen vår resa bokad , vi drar
Till Gran Canaria i slutet av juli 
( mogan  området ) 

Arguineguin


En hamn & fiskeby 

Där har vi INTE varit så det blir skoj .  

Om jag längtar ?????

Jaaaaaaaaaa

Min kropp skriker efter semester 

Max går på semester i morgon i 7 v 
Lite Avis 

Ja ja
Ville bara kika in och säga hej 👋 

Avslutar med bilder på dom  Bästa 
❤️


(null)

(null)

(null)

(null)

Har ni några semester planer ? 

//  Love IA 














Kommentarer
Postat av: Therese

Vi ska upp till Sollefteå i 10 dagar, till Johans familj. Har bokat den minsta stugan i universum på campingen där, men de tar sjuka överpriser för en rutten camping så ja vi får bo trångt. Funkar det med. Sen inga fler planer än bada och bara vara typ. Ska försöka få barnvakt en natt så vi kan göra nånting tillsammans, men får se ifall nån ställer upp. Jag har 5 veckors semester så det lär bli en del strandhäng.
Stackars H! Värmen är ju olidlig när man inte har tillgång till skugga lite kyla.. lider med han.

Svar: Mysigt ❤️❤️❤️
Ia None

2020-06-24 @ 20:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0