28/6

Hej bästa fina ni , det var ett tag sen .

Mina dagar springer i väg , endast 2 dagar kvar på 1:a sommar månaden . 2 månader kvar på sommaren  så passa på och njut 

Det enda  man hör är att folk gnäller om  hur varmt det e ......  Jag njuter 

Vad har hänt här da ? 

Fredag : 
Jag Jobbade och sen åkte jag, Kalle och Henning in till stan .
Kalle övningskörde 

Jag hade bokat tid för covid test i stan  .
Det var på Stockholms congress center vid
 T-centralen .

Det var jätte mycket folk som skulle testas men det gick super snabbt och super smidigt 

Lokalen var jättestor och det var mycket  folk som hade tid . 
 

(null)


I lokalen fanns det ca 40 bås så det tog typ 5 minuter bara ! 

I båset satt en sköterska som tog ett blodprov 🩸 i armen och svar kommer om 2-10 arbetsdagar 
Spännande 😊 

(null)

(null)

(null)

 Antikropps test covid 19


Efter stan så åkte vi till Farsta och shoppade lite , i helgen köpte jag 2 klänningar och ett fint linne , håller på att uppdatera semester garderoben 
sen åkte vi hem och parkerade bilen och gick och åt middag och tog några öl 
Kina mat X  stekt kyckling med ägg 

(null)

På lördagen handlade jag inför veckan och lite gott till stranden 

Blev dyrt . 

(null)


Runt 10 drog vi ut till Sweitzerbadet, vi var 15 st som åkte och badade ,  sen möter man ju massa roliga människor där 😍

(null)

(null)

(null)

(null)

Janne & Danne  gamla kompisar 

(null)

(null)

 Lilla Linton som hade lite ont i magen 

(null)

(null)

(null)

(null)

   Min docka 

(null)

   Vi har så jäkla mysigt tillsammans ❤️

Efter badet åkte vi till bolaget och maxi 

Vi köpte några öl och lite saker så vi kunde göra  en  natcho tallrik , tapas 
Sen lagade vi enchilada och satt på plätten och mös på kvällen 

Micke en vän kom förbi och tog någon öl 

(null)

  Min skata hälsar på varje dag 


(null)

  Enchilada , lördags middag 

(null)


I dag söndag har jag:

tvättat 
 fixat inför ny vecka med jobb sms & papper  
Jobbat   ( KP) 
Varit på dollar store 
Städat lite 
Gjort en gryta med fläskkött och timjan & vitlök 
Solat 1 timme på plätten 

(null)

   Detta blir vår söndags middag 

jag skulle ha gjort en korv stroganoff också men saknade tomatpuré, jag har  handlat för 2600 men saknar en facking puré som är en bas produkt som  Alltid ska finnas hemma
 😂😂👍👍

Bra jobbat 👍 

I kväll ska Olivia sova här , Max och Sandra ska på grill party ( dom har semester ) 
Olivia sover över och så lämnar jag upp henne när jag åker till jobbet i morgon bitti 

Hon kommer vid 18 tiden 

En ny jobb vecka väntar 

Jag har 2 viktiga möten på måndag & tisdag 
 
Ett på wemind och ett på kommunhuset 
Uppföljning & utvärdering 

3 veckor kvar sen SEMESTER 

Minns när jag sa att det var 6 v kvar så
Det går framåt 😂😂😂

Jag hoppas ni mår bra ? 

Love Maria 💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0