Lördag morgon /trött

Hej vänner 

Allt väl ?

Själv är jag trött men levande 

I går fredag så vart jag bjuden på frukost ute på Gålö 
Det var mitt gamla jobb FT som hyrt stuga där 
Kul att träffa alla igen 

Jag hängde där några timmar och sen kom H ut också en stund sen drog vi tbx mot handen och hem 

(null)

(null)

(null)

Ett jätte mysigt hus .

(null)

(null)

                 Go frukost 

Tack för titten 😀

I dag lördag så skulle jag och H åkt ut till Gålö igen men vi orkar inte 

Vi vill verkligen vila i dag , jag jobbar i morgon söndag så jag vill ha en dag hemma på plätten utan massa måsten .

 Efter Gålö i går så åkte jag och shoppade lite 
Det vart 2 klänningar , en till midsommar .
Trosor och örhängen 

När jag kom hem runt 13.30 så gjorde jag en potatisgratäng, den vart så sjukt god 
Jag gjorde en sallad 

(null)


Henning marinerade 3 fläskfiléer. Vi gjorde tzatziki mm 

Vi skulle ha middag med Elin och Kalle 
( grill )
Vi hängde på plätten i solen från 15-21 

Vi hade jätte trevligt , lite små berusade 
( Henning duktigt blarig)  haha 
Han gick i sömnen i natt .......

Bella och Sandra kom ner på ett glas vin och skulle lämna Olivia men Olivia ångrade sig och ville följa med Sandra hem igen 
Tokfia 

Kul att träffa Bella , det var ett tag sen . 

En kanon kväll 

Som sagt , i dag ska vi vila 
Elin och Kalle ska till stan på picnic och sen ska dom träffa ett par kompisar till Elin så dom blir borta hela Dan 

I morgon blir det jobb på fm och på kvällen ska hela familjen ut och äta 
8 st 

Mysigt 

(null)

   Finisar ❤️❤️❤️



Jag önskar er en fin lördag // Maria 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0