Midsommar

Hej på er ☀️

Vi ligger i sängen och väntar på att checka ut 

Jag vill inte köra bil riktigt än 

I går åkte vi till Eskilstuna , vädret var kanon . Vi hade 30 g och det var sjukt varmt 

Vi var framme vid hotellet 11.30 så vi började med att ta några öl innan vi checkade in vid 14 

Ett jättefint rum, skön säng och jätte fin frukost buffé 
( äntligen normal hotell frukost ) 
Så himla gott 

(null)

(null)

(null)

(null)

    Vårt hotell/   elite stadshotell 

(null)

Utsikt från Vårt rum 💛💙

(null)

(null)

Vi hade en mysig midsommar med massa öl , champagne 🍾, drinkar och jätte god mat 
Oxfilé med pepparsås och pommes 

Vi vart duktigt sliriga i går haha 

Vi var tbx på rummet vid 21 tiden och mös sen deckade vi . Vi vaknade  3.40 i morse pigga men vi segade kvar i sängen till 7.30 

(En dag med öl från 12-20 i 30 g värme gjorde sitt  ,  inte kaxig i dag och hela natten hade jag jordens huvudvärk 🤕 )

Det vart frukost 7.30 sen tog vi en promenad runt här i Eskilstuna c 

Jätte vackert och rent 
Vatten och fontäner ⛲️ 

Bilderna nedan tog jag i morse vid 8
Tiden 💛💙 en jätte vacker morgon 



(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Vi ska strax  åka och tanka sen är det jag som kör hem i dag 

Henning körde hit 

Lördagen blir lugn och skön hemma , i morgon jobbar jag och så ska jag hinna med lite sol ☀️ 


Hela vår familj var på skilda ställen på midsommar 

Max , Sandra och barnen var hemma hos Ellen & lelle med massa kompisar 

Kalle och Elin i Göteborg 

Fick lite bilder 

(null)

  Min vackra svärdotter 

(null)

(null)

   Fina familjen 💛💙

(null)

     Min mini kärlek , fina oliven 💛

(null)

 Fina   Elin och Kalle  💛💙

Nu ska jag väcka gubben som sussar här bredvid mig , dags att checka ut 

Hoppas ni hade en fin midsommar 

// Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0