Onsdag & test

Hej 

Vill bara kika in och hälsa på er !   det finns inte så mycket att blogga om 

Jobbat , jobbat och jobbat x 2
Sen är det allt annat som man måste göra också 
Suck !  Trött tjej 

I måndags körde jag Elin till TC på kvällen ♥️

Kalle åker till Göteborg i morgon igen och firar midsommar och stannar tills på tisdag 

Vi har fått uppskattnings present från kommunen för att vi inom vård Och omsorg kämpar i covid tider ( Lss ) 

(null)

Jag skulle mycket mer uppskatta ett test . 😄



Angående antikropps test så fick alla på Hennings jobb ta prov för antikroppar i dag 

JA
han hade antikroppar så han har haft covid  så nu försöker jag boka ett test på alltid öppet  men det är fullt ända fram till 8/7 och efter det kan man inte boka än 

Vilken jävla dålig service 

Har någon ett tips om vart man kan testa sig för antikroppar?? Snabbt ? 

H har inte varit sjuk mer än tung andning  och det var i mars . 

Har ni fått testa er ? 

I morgon bitti har jag uppföljning på kommunhuset  och sen har jag 2 klienter ,    sen tar jag Heeeeeeelg /  tjoho 

(null)

Måndagens middag , fisk med citron & dill sås 
Tisdag : fläskfilé med potatisgratäng 
I dag : skinksås & tagliatelle 

( tänkte om Någon vill ha middagstips) 


(null)


Jag och en klient gick till affären i dag och då såg vi denna gulliga skylt vid ett hus 

Så söt 

Ja ja 

Hoppas ni mår bra , va rädda om er 
// All kärlek 💕 Maria 






Kommentarer
Postat av: Susse

Jag har testats via jobbet (äldreboende), topsad o stick i fingret med negativt på båda..
Hoppas du hittar nåt ställe du kan bli testad på.
Glad Midsommar 🌞

Svar: Desamma till dig och tack för svar 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Ia None

2020-06-17 @ 20:56:34
Postat av: Therese

Försökte också boka på Alltid Öppet, inte en tid fanns kvar att boka. Vi som ville testa oss innan semestern för att veta. Sjukt att det ska va fullt överallt. Men sjukvårdspersonalen har ju också rätt till semester såklart så man får ha lite förståelse. Men nu kan ju Stefan Löfven ångra sig rejält när vi inte fick testa oss under värsta tiden. Helt sjukt. Och över 5000 döda nu, man blir ju mörkrädd.
Hoppas ni får en fin midsommar nu! Det är ni värda! Kram Therese

Svar: Tack desamma ❤️ hälsa fam
Ia None

2020-06-17 @ 21:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0