Sista juni och annat ...

Tjo 

Hur mår ni ?

En bra vecka hittills 

I söndags kom Olivia vid 18 tiden , vi lekte i parken och sen åt vi gröt innan hon somnade skönt runt 20 tiden 

Jag gick och la mig strax efter henne 

(null)

  Hon har blivit så blond av solen 

Denna tjej alltså !!!   jag älskar henne så mycket 
Skratt , kärlek och äkthet 


(null)

(null)

  Mysigt att snusa bredvid henne , när hon vaknade på morgonen så kröp hon upp bredvid mig och gav mig en bamse kram och sa
- jag älskar dig farmor 

Bästa starten på denna vecka 

Vi gjorde oss i ordning och åt frukost sen körde jag förbi Max och Sandra och lämnade henne innan jobbet 


(null)


Veckan :

Möten både på måndag & tisdag 
Uppföljningar med handläggare & klienter 


I dag på kontoret så hade det kommit 3 nya beställningar så nu har jag 3 Genomförande planer att göra innan min sem och det gör man dels tillsammans med klienter så det är lite trix kring det . 
Allt tar tid men målet är att jag ska hinna alla 

Tycker ju inte om att ha saker liggande 

🙃

Kalle kom hem nyss efter sin löpar runda 

Han springer 1 mil varje kväll och cyklar till och från jordbro morgon och kväll 

(null)

(null)

Svettig kille 
Grymt duktig 🌸

Vad mer ? 

Jag har lagat mat såklart 

Söndag : fläskfilé gryta med paprika & timjan 

(null)

Måndag :  Korv stroganoff 

Tisdag : pannbiffar & potatis 

(null)

(null)


 Tvättat & städar 

I kväll planterade jag en tomatplanta som jag fick av min granne Siv 

(null)


Vad händer framöver 

Till helgen blir det fix och mys 🥰

Den 11/7 ska jag fixa mitt hår hos Pamela inför sem . 

Den 11/7 är vi bjudna på födelsedags middag i nacka 

Den 17/7 är det semester och den helgen kommer mamma & Vivvi till Sthlm och bor här , dom ska göra stan medans jag har Ludde 

Sen ska jag pyssla om kärringarna 🤣

Den 22/7 tid för lashlift 

Den 25/7 drar vi till Mallis 

Vi fick ändra resan från gran canaria till Mallorca , jag är jättenöjd med hotellet 👍 och skönare med kortare flygtid och superbra avrese tider både dit och hem . 
 
14 dagars vila och miljö ombyte ✈️ ☀️ 



Längtar .... hoppas inte det sker någon ändring nu i Corona tider . 

Allt kan ändras på några timmar . 

Nu har jag 2 fullspäckade dagar framför mig så strax ska jag borsta tänderna och lägga mig ♥️♥️♥️

All kärlek // Maria 








Kommentarer
Postat av: Susse

Vad duktig han e Kalle!! Ser ut som en helt annan person. Tänk om man hade den motivationen/orken som han verkar ha 😃

Svar: A han är fantastisk och man önskar man hade haft 5 procent av det
Ia None

2020-07-01 @ 11:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0