Söndag den 7:e

Hej 

Sorry för lång frånvaro men i går gick rullgardinen ner totalt 

Det har varit intensiva veckor och förra veckan var helt galen som jag skrev i tidigare inlägg 

Möten
APT 
Genomförandeplan som skulle skrivas 

Jag skulle sätta om hela mitt schema då 2 klienter flyttat och 2 nya ska in och då med 1/2 timme mer 

tex. Om 2 klienter vill byta tider så måste jag styra om flera så alla blir nöjda och det är alltid ett roddande då klienter med diagnoser 
( inkl mig själv) inte gillar förändringar 
Men jag vart klar  och alla nöjda

Mitt semester schema gjordes klart så alla mina klienter som vill får vikarier får det och då måste listor och telefon nummer ges till mina . 

Journal anteckningar 📝 

Sen alla klient möten 

Jag var och röntgade min knöl i nacken 
I fredag 
Fick svar direkt 
En svullen lymfkörtel, (ingen fara ) 
Blir så när man har inflammation och jag har ju kronisk inflammation i kroppen 

Sen är det allt annat 
Matlagning , matlådor, städ , tvätt och familjen 

Jag har haft 2 kp uppdrag i veckan och i fredags hämtade vi Olivia och vi tog henne på en shopping tur 
Hon fick välja 4 klänningar , en t-shirt och ett par jeans snicksrbyxor ( shorts) 
Hon var jätteglad 

När vi kom hem på kvällen så var jag dödstrött
Vi lekte lite på plätten och sen somnade hon vid 19.30 och jag 20.30 

Jag kände att något hände med mig 
Noll ork , orkade inte prata , grin färdig , jag hittade inte orden,  jag hade gått in till Kalle och sagt 

- vad var det för färg ??

Han bara  tittade på mig och säger 

- vad menar du 

Då hade jag tittat på honom och hittade inte meningen 

Det jag skulle fråga var 

- hur var det på jobbet 

I går lördag var det min födelsedag 
på morgonen sa han 

- grattis mamma 

Jag svarade 

- varsågod 

Helt veck , hjärnan helt slut , nu har extra växeln  fastnat 

Jag har knappt orkat titta på telefonen , inte orkat läst utan bara skrållat

Knappt tittat på tv 
Bara legat i soffan 

Jag orkade inte  ens ha besök på min dag 😔

Vädret sög ju också så jag måste säga att det var nog den tråkigaste födelsedagen Ever 

Men behövlig vila så jag får väl se något positivt med dagen 😌


Här kommer lite bilder från de senaste dagarna 

(null)

Nya kläderna på min groda 🐸 


(null)

 Den där härliga blicken 

(null)

 Mysigt att vakna med den här fina tjejen på min födelsedag  🎂 

(null)

  Fredag kväll ,  trötta tjejer somnade tidigt 

(null)

     Längtar efter semester 
Nuuuuuuu 😂😂


(null)

(null)

  Älskade fina  Linton 

(null)

 Några av Olivias klänningar vi köpte i fredags 

(null)

   Fina presenter av min  älskling 
Skor , solglasögon , hårsnoddar och strumpor 

Han är så snäll och generös 😍

När jag kom hem i fredags så hade H putsat alla fönster 😁 det var så fint 🙏☀️

(null)

(null)

(null)

I dag  har jag jobbat med Kp, vi var i Tyresta by
 
Efter det åkte jag och H till maxi  och  handlade , sen åkte jag hem och lagade mat 

På eftermiddagen vart det mys på plätten och   Massa glass 

Skönt att bara sitta en stund i solen ☀️☀️☀️


(null)

 Fick 4 pelargoner som jag planterade ute i dag , jag köpte jord på maxi 


(null)

lagade makaronilåda och biffstroganoff till middag och matlådor under dagen 

Min makaronilåda är att dö för 👌
Massa shoritzo och bacon 


Nu ska jag ta kväll 🤪

Ny vecka väntar och på torsdag kommer Elin och på fredag ska vi ha lite grillfest 

Vad har ni haft för er ?? 

Love Maria 🌸🌸🌸🌸🌸🌸




Kommentarer
Postat av: Susse

Grattis i efterskott på födelsedagen 🎂🍾🥂

Svar: Tack 🙏❤️
Ia None

2020-06-07 @ 20:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0