Tisdag morgon

Hej vänner 

I går måndag var en bra dag , jobb, handling , matlagning ( kyckling & curry) och klippning och vattning av vår plätt 

Vi har en plan för semestern , det lutar åt Spanien 🇪🇸 gran canaria 👌

19 arbetsdagar kvar 

Jag pratade med mamma i går kväll 
hon och hennes väninna kommer hit mina första semesterdagar , dom ska göra Sthlm och jag tar hand om Ludde . 
Sen blir det mys här hemma . Jag ska ta hand om tanterna 🤣

(null)

  Gårdagens middag 

(null)

    Min fina tjej 

(null)

Max och Linton kom förbi i går kväll och sa hej 

Nu ska jag strax åka till min första klient sen blir det kontoret mm 

Lite uppdatering vad som sker i verksamheten får vi oftast på tisdagar . 
Alltid mötes tid 10-12 tisdagar 

Jag önskar er en fin tisdag // Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0