Torsdag morgon

Hej 

Kikar bara in en snabbis , trist inlägg utan bild 

Jag har haft hysteriska dagar 

Måndag, tisdag och onsdag har varit galna 
Kört på från 5.30-22 varje dag 

I går var jag helt körd i både kropp och huvud när jag gick och la mig 

Jag har en nerv i min höft som ligger i kläm och jag har kramp i ryggen till och från och på det promemerade jag 1.1/2 mil i går 
Aj aj 

Det var bara att bita ihop 

Alla mina klienter skulle ut och gå i går 
( såklart )  😂😂😂

Sen har jag 2 nya klienter och mitt schema måste läggas om 

Jag måste flytta runt klienterna så det passar alla så det är lite pusselande 
Men nu tror jag att jag fått ihop det 

I dag har jag 5 klienter på rad och ett möte kl 13.30 

Sen måste jag hinna med dokumentation men det tar jag nog i morgon fredag 

Jag har haft 2 Kp uppdrag och jag har en på söndag också 

Så om jag får summera min vecka så är jag slut som artist 

I morgon fredag efter jobbet så ska jag på ultraljud 
Jag har en knöl i nacken som måste kollas 

Jag tror det är en senKnut  bara . 
Men min massör säger att jag måste kolla , hon vägrar massera mig förs det är kollat . 

På fredag kväll ska Olivia sova här 
Mysigt . ❤️❤️❤️

Sen vill jag bara vila lördag & söndag 

Hur lever livet mer er ? 

All kärlek // Maria 🌸







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0