Torsdag redan 😛

Hej finisar , hur mĂ„r ni 

SjĂ€lv Ă€r det inte sĂ„ bra 😊 

Jag fick en vĂ€ldigt obehaglig lĂ„sning i nacken i gĂ„r 
Det kom bara sĂ„dĂ€r pang bom pĂ„ jobbet , jag satt med en klient pĂ„ banken och kĂ€nde att nĂ„got kom krypande i nacken 

Jag vet inte att jag gjort nĂ„got som Skulle orsakat det đŸ˜«

Det vart vĂ€rre och vĂ€rre  under kvĂ€llen och smĂ€rtan Ă€r brutal 

Jag har suttit upp och sovit i natt 

I dag pĂ„ jobbet har det vĂ€rkt och jag har inte kunnat fokuserat blicken och Ă€r vinglig , mĂ„tt lite illa . 

Jag glömmer bort nacken ibland för jag kan dra bak huvudet och Ă„t sidorna men jag kan inte ligga ner eller titta ner mot bröstet och ibland glöms det bort och dĂ„ ........

Aj aj  den sjukaste smĂ€rtan 

Men det gick att jobba och köra bil Ă€ndĂ„ sĂ„ det var bara att jobba pĂ„ 
5 v kvar till vila 🙏

En bra vecka , underbart vĂ€der , fix och trix , nĂ€r man kommit hem pĂ„ kvĂ€llen sĂ„ har vi Ă€tit middag ihop och sen har jag suttit ute nĂ„gon timme innan solen försvinner bakom huset efter 18 

Sen kör man pĂ„ med det vanliga hemma fixet och 21 kommer John blund 

Det kĂ€nns som om det hĂ€nder sĂ„ mycket just nu men orkar inte skriva allt men  i kvĂ€ll kommer Elin ( Kalle Ă€r happy ) 
Henning och Kalle ska hĂ€mta henne kl 21.30 pĂ„ TC 

I morgon kvĂ€ll ska vi Ă€ta och mysa ihop sen har Elin och Kalle planer tills pĂ„ mĂ„ndag 

Kalle ska fira midsommar med Elin i Göteborg och jag och H ska till Eskilstuna pĂ„ midsommar 

Jag har inte tagit nĂ„gra bilder sista tiden men har 2 nya pĂ„ vĂ„r lilla prins 

(null)

(null)


Linton Ă€r kopia pĂ„ Max nĂ€r han var liten đŸ„°

(null)

(null)


De senaste dagarna har jag lĂ€ngtat efter min kille extra mycket 
Jag tror det beror pĂ„ sommaren , badet, plĂ€tten , skogen 
Han var alltid med mig 😍 


Jag ville bara kika in , jag har varit sĂ€mst med bloggandet sista tiden men det Ă€r massa annat nu som tar en del tid đŸ€Ł
Och sen Ă€r jag lite slutkörd 😛

Hoppas ni mĂ„r bra 

Love Maria 






Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0