25/3 blandad kompott

Hej på er 

2 bra dagar på jobbet , några i personalen är sjuka men inget som stör verksamheten däremot märker man mer oro hos klienterna 

I dag fick jag 2 avbokningar på em så jag jobbade lite med 2 telefon möten  och sen fixade jag mina naglar och åkte och storhandlade och tankade 


Diesel är lite billigare just nu 
14,11 kr/ L 
Tacksamt 

Min tank brukar kosta 950 och tanka full men i dag vart det under 700 👍

(null)


Något positivs i det mörka 🙏

Mina naglar kortade jag av i dag och jag tog militärgrönt med lite glitter 

(null)



Den förlorade sonen :
————————————-

Kalle kom ju hem från Asien den 15/3 och åkte till Elin i Göteborg den 18:e 
Nu har han varit borta en vecka 
3 dagar vart 7 , saknar honom 
MEN 
I kväll kommer han och Elin hem hit , jag ska hämta dom på centralen 21.30 


Vårkänsla :
——————-

Nu har dom  blåst gatan / gården och samlat ihop grus 
Jättebra MEN  det vore ju bra om sopbilen kom direkt efter 
NOT 

I dag har det ju varit storm och folk sprider ut allt igen när dom går men ändå skönt att det ska bort snart 



(null)

Detta blåste dom ihop i morse men nu kl 18.23 har fortfarande inte sopbilen kommit 

Hur mår ni ?  Har ni något skoj att berätta 

// Love Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0