Blandad kompott

Ja ni vad säger man ?


Läget förvärras när det gäller Corona och nu har UD gått ut med att det är reseförbud och därav står många  plan stilla och charter bolagen betalar tbx pengar 

Vi har ju en bokad resa i maj så frågan är ju 
Kommer vi i väg ??  
Jag tror INTE det om man ska tro allt som  Skrivs 

(null)

    ????????   Vad vet vi ????????

Jag är ju som sagt inte jätte nojig för jag tror vi alla kommer smittas på ett eller annat sätt men det svåra är att bedöma sjukdomen själv 

När är man sjuk , när ska man vara Hemma från jobbet osv 
Hur tänker ni ? 


Det vore lättare om alla bara var hemma i 14 dagar så vi minskar smittan men hur fasiken ska alla som behöver hjälp få hjälp ?! 

Jag har massa vänner som ska ut och resa nu i dagarna och på påsklovet 
bla till Bali men tyvärr 😫
No travel ✈️

Häromdagen  flyttade jag ju fram vår kryssning  i mars till juni och i går gick Birka Cruises ut med att  båten står still och resor ändå ställs in 


——————

I går hämtade vi Olivia vid 15 , hon sov här för Max och Sandra var på 50 års fest 

(null)

Olivia vart lite ledsen 2 ggr men det gick över och hon somnade redan kl 18 och sov till 5.30 i morse 

Hon gick hem vid 8 för jag hade lite att stå i . 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

     Mysigt 

(null)


 

Nu sitter Kalle på flyget och han landar 13.20 på Arlanda 

Hur mysigt 

(null)


Ska kramas massa ♥️

Vi hörs & syns // Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0