Fredag den 13:e

Hej bästa ni !!!!

Äntligen fredag 

Jag har haft en soft dag , några avbokningar så jag hängde lite på kontoret och surrade med tjejerna , jag skulle ha gjort en genomförandeplan men jag hade inga glasögon med mig i väskan ...  va sjutton 

Slarvigt av mig , jag hade jobbat lite hemma och lagt dom på köksbordet 

Ja ja 

Jag har varit och slängt grovsopor , jag har gjort enchiladas och jag har hämtat Olivia på föris 

(null)

(null)

 Jag och Olivia har varit på mc Donald och ätit sen åkte vi hem hit en stund . 

Nu är hon hemma , jag ligger i soffan och ska snart äta middag . Jag funderar på att ta tag i linneskåpet 
Kasta ?  Behålla  ?   Ge bort ?

Nu har dom börjat och riva Brandbergens parkeringsdäck, det var verkligen dax 

Det ska bli kul med lite uppfräschning av centrum 

(null)



Det blir det en lugn kväll här hemma 😍

All kärlek // Maria 💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0