Fredag , lön, shopping ,

Hej 👋 

Hur är det i era Corona världar  ????



En bra vecka på jobbet !!

i dag vart det en dag på kontoret medans jag hade bilen inne på lagning ( igen ) 

Våran olje lampa har varnat ibland sista tiden   !!   
efter vi felsökte så visade det sig att det var olje givaren ( hoppas vi ) för det kunde vara lite lurt . 

Olje givaren kostade 59 kr men jobbet tog 2.1/2 timme plus att bilen ( turbon ) skulle svalna innan och det skulle monteras ner osv 
Trixigt att komma åt 

4 timmar tog jobbet  totalt och slutade på 1500 i dag 🙃

(null)

Tack bästa Kristian & Jamen ❤️🙏
Vi vet bil ......

Efter jobbet ( 11.30) så mötte jag Olivia i Haninge c , Max kom dit med henne för att hon och jag skulle mysa och Max och Sandra åkte på ärenden . 

Olivia fick välja lite saker i butikerna 🥰

Hon tog skor , en lång fläta , örhängen  och glitter lera . 
Sen köpte vi kläder till Linton , inte bara Olivia som ska få , farmor fick bra lön så hon fick shoppa loss 

Sen åt vi på tacobar 

(null)

(null)

(null)


Jag älskar att hänga med den här roliga tokiga tjejen 

När vi var klara i c så åkte vi och handlade godis och sen åkte vi och hämtade bilen på verkstan. 

Vi mös hemma och vid 15 tiden kom Max och Sandra och hämtade henne 

När dom gått hem så började jag med middagen 
Det var jag , Henning , Kalle och Elin som skulle äta 
Det vart salami och ost fylld kyckling med pestopasta 

(null)

          Elin och Kalle är så fina ihop 
Elin är så go, söt och fin 😍😍😍
Kul att hon är här . 

Nu är jag slut som artist , jag har varit i gasen sen 6 i morse och jag satte mig för första gången i soffan vid 18 tiden 
Jag ska strax hoppa i sängen 

Va rädda om er allihopa // Love Maria 😍








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0