Han är hemma ❤️❤️❤️

Vår älskade Kalle är äntligen hemma på svensk mark 
Han landade 13.28 i går och glädjen när vi såg honom i ankomst hallen var den bästa 

Så fin, så brun så vacker och så efterlängtad 

Det brast för oss alla 3 , tårarna rann 
Jag är så sjukt stolt över Kalle som gjort denna resa alldeles själv 👌👍🙏
Sen att han har haft bra människor 
( nya vänner ) runt omkring sig har ju varit ett plus såklart 
Grymt lilleman 

När vi hade satt oss i bilen sa Kalle 
- ska vi hem och laga köttbullar mamma ? 

Jag 
- javisst ...........

NOT 

Det Kalle inte visste var att familjen  och några av  hans vänner var hemma hos oss för att överraska honom 

Medans vi var på Arlanda och hämtade Kalle så fixade Micke mfl tacos och bål här hemma och jag hade gjort äppelpaj innan vi drog i väg 

När vi steg innanför dörren så stod alla bakom draperiet i vardagsrummet och hoppade fram 

Kalle vart chockad och väldigt glad 

Lyckat och mysig kväll men det blev en ganska lugn kväll eftersom alla skulle upp och jobba i dag men en och & en annan bål slank ner 🍹

Vi partade bara fram till 19 🍹

(null)

 Olivia vart verkligen glad att se farbror Kalle igen 
Bus & lek 


(null)

    Tadaaaa

(null)

    Taco mys och sangria bål 


(null)

(null)

(null)

  Tack till alla fina vänner & familj 

Några avbokade pga Corona men vi var ändå 12 st 
Alldeles lagom en söndag 

Kalle var jättetrött så vi  gick och la oss kl 21 i går kväll 

Kalle fick tacos som var nummer 2 på önskelistan  och i kväll åt vi äntligen hans efterlängtade köttbullar i gräddsås 

(null)

Detta är min portion , Kalle åt typ trippelt så mycket Så han var nöjd 🍴

Nu ligger grabbarna och kollar terminator medans jag bloggar 

(null)

 Det är iallafall jätte härligt att ha lilleman hemma 

För Kalle är det väldigt känsloladdat allting 

Jobbigt att åka från värmen & semester 

Tråkigt att skiljas från vänner men samtidigt glad att få komma hem , jag tror också sorgen efter Sune var tung och extra tung här hemma , det blir så påtagligt 

Han och jag grät i morse när vi pratade om Sune 
Nu måste Kalle få sörja Sune i sin takt , och det tar tid såklart .  I know 

Vi får ha Kalle hemma i 3 nätter , på onsdag åker han igen 😂  då ska han åka till Göteborg och bo hos Elin och hänga med Elin och Frida några dagar 
Mysigt 

Nä nu ska jag umgås 

All kärlek 💕 Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0