Jag & Henning


Haha 

Olivia har gjort farmor & farfar när hon pysslade i går 

(null)

(null)

Så gulligt .....

I dag var vi väg en snabbis 🚗


Henning bytte till sommardäck  och sen åkte vi till port 73 ,  Farsta C och sen maxi 

Farsta c hade bytt sina öppettider så vi vände 
Dom öppnade senare 😲



Tråkiga nyheter :

Det var inte oljegivaren på bilen som vi bytte i går , det innebär att vi har uteslutit en sak 
Nu har vi ett filter eller olje pump kvar att testa 
Nu lyser lamp fan igen 


Fuck  Fuck 

Problemet kvarstår 

Näda jag är inte trött på skiten ,,,,


Annars : 

Vid 17.30 ska H skjutsa Elin och Kalle till stan på fest 

Vi ska bara mysa hemma 


Max och Sandra har köpt en fin vägg spis 
( öppen spis ) 


(null)

   Väldigt stilfullt i deras vardagsrum 


Vid 15 ska jag tvätta 🧼  

Jag önskar er en fin lördag 

// Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0