Lördag

Go förmiddag , vi har haft en skön och lugn lördag . 

Vi tog en liten promenad och sen gick vi till affären .  

Thats it 

Pulat lite hemma inför Kalles hemkomst i morgon , fixat i hans rum , satt på hans kylskåp i hans rum  och stoppat in mjölk etc 

Jag har kollat film och vilat . 

(null)


Vid 15 tiden ska jag hämta Olivia . 

Det blir en skön hemma kväll 


I dag satt Linton själv för första gången 

(null)

Heja  killen  💙💙💙 han är så lik både Max och Kalle när dom var små 

I går kväll vid 21 så började jag med linne skåpet 
Före & efter bild 

Jag har slängt lite, lagt ut en del i porten och gett bort lite lakan till Max & Sandra 

(null)


(null)

 Varför har man samlat på sig så mycket 
Jag tror jag hade 5 vita stora dukar ?? 
Och gardiner till förbannelse . 



Kalle : 

I natt åkte Kalle båt i 9 Tim och buss 3 timmar från Koh Tao till krabi town 


Så här sover dom på båten 😂

(null)

(null)

Hahaha   Not  Nice 🤗

Men nu är Kalle  i krabi town sista timmarna !

just precis nu så snappade vi , han är och bränner sina sista 300 bath ( 100 kr ) 
På pedikyr 

(null)

   Snap pix 

Han har redan betalt transfer till flygplatsen i morgon bitti 

22.30 vår tid i kväll och 4.30 Kalles tid ska han gå upp och ta sig mot flygplatsen ✈️ 

01 i natt vår tid och 7 Kalles tid så går flyget mot Sverige 🇸🇪 
Och 13.15 landar Kalle på Arlanda 

Yeeeeee  åååå va kul ♥️ saknar honom så mycket ❤️

Nä nu ska jag försöka vila någon timme och sen hämta lillgrodan 

All kärlek kärlek 💓 Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0