Måndag back to work

Tjo 

Äntligen åter på jobbet 
Jag mår bäst när jag jobbar 
🥰

En väldigt bra dag , jag hann upp till kontoret och journal anteckna allt också under dagen Heja mig 


I morgon har vi egentligen handledning med fina Anna  men det ställs in pga att vi inte ska vara mer än 5 i samma rum och helst inga sammankomster alls . 
Min chef är stenhård med att vi alla ska må bra ❤️  i dag när jag var på kontoret var det bara 4 st inne och det brukar vara minst 10-15 kollegor man stöter på . 

jag kommer ha tid för pappersjobb  (2 Tim)  i morgon också och då ska jag fortsätta uppdatera mina klienters mappar  och göra en genomförandeplan  bla 


Framtiden :

Det känns som att det kommer bli en mörk och tråkig vår 😟
——————————-
Vår årliga påskfrukost i Finnboda ställs in.

Vår kryssning på fredag är framflyttad 

Lintons dop den 18/4 ställs in 

Vår resa utomlands verkar inte bli av den 22/5 

Va fan ......

(null)

     Inställt 💔


Men vi får vara glada så länge vi har jobben kvar och kan betala räkningarna 
Det kommer bli jävligt tufft framöver ,  jag har redan 2 i min närhet som har mist sina jobb 

Sorgligt 😔

Nu ligger jag i soffan och väntar på Robinson

(null)

Min middag 🍴 

Hur ser det ut för er på era jobb
Är ni oroliga ?
Jobbar ni hemma ? 

All kärlek och massa styrkekramar från mig 
// Love Maria 






Kommentarer
Postat av: Therese

Jag jobbar som vanligt. Har ett samhällsviktigt jobb ( kollektivtrafiken) så behöver inte oroa mig för att bli arbetslös.
Johan har ju egen liten firma och det är värre för han, hans personal är sjuka så han får jobba arslet av sig nu för att företaget ska överleva. Dessa pengar från staten går tyvärr bara till stora företag och inte ett skit till små företag med få anställda. Det funkar bra så länge man är frisk men sen blir det svårare. Tycker man borde gett småföretagarna en chans att överleva också i dessa tider, men men. Kommer bli extremt många arbetslösa sen och hur fan ska sverige överleva det?

Svar: Usch
Stackars Johan
Hoppas han / ni orkar
Kämpa på ❤️❤️❤️
Ia None

2020-03-23 @ 21:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0