Redan Torsdag đŸ„°

Tjo 

Hur mĂ„r ni ? 

HĂ€r Ă€r det fint , hinner dock inte med bloggen riktigt đŸ€—

Denna vecka har det varit jobb dagtid ,  2 x kp dels pĂ„ mĂ„ndag kvĂ€ll och i dag torsdag , 

i gĂ„r onsdag hade vi loppan 
Vi mös och lekte i vanlig ordning 

(null)

(null)

   Vi skickade en snap till Kalle 


Jag har pulat mycket hemma , börjat rensa ordentligt överallt , köket Ă€r i stort sett klart , kĂ€llaren Ă€r klar , jag har sĂ„lt en hel del . 

I helgen ska jag stĂ€da ur mitt linne skĂ„p 
Jag har alldeles för mycket dĂ€r i  . 

Jag har putsat mina fönster i mĂ„ndags och i gĂ„r storstĂ€dade jag Kalles rum och bĂ€ddade rent allt i hans sĂ€ng 
BÀddmadrassen, kuddarna (6 st ) tÀcken , filtar mm

Nu Àr det frÀscht tills han kommer hem
♄

Om han kommer hem ?  

Jag Ă€r skit nervös att han ska bli kvar i Thailand för att inte Sverige ska slĂ€ppa in flyg frĂ„n andra delar av vĂ€rden  men Thailand kĂ€nns ganska skonat . 

Det hÀr jÀvla Corona viruset !!!!

Jag sjĂ€lv Ă€r inte sĂ€rskilt brydd för jag tror vi alla kommer bli smittade pĂ„ nĂ„got sĂ€tt  men dĂ€remot sĂ„ Ă€r man ju rĂ€dd att vĂ„ra gamla och vĂ„ra vĂ€ldigt smĂ„ individer ska drabbas hĂ„rt 

Tycker det Àr sÄ jÀvla hysterisk!!!!!


Men som sagt , jag Ă€r rĂ€dd att inte fĂ„ hem Kalle och jag sjĂ€lv avbokade vĂ„r kryssning nu i mars . KĂ€nns inte aktuellt med en bĂ„tresa just nu med vĂ„ra minsta .  
Är rĂ€dd om Olivia & Linton ♄sĂ„klart 

Hur kĂ€nner ni , Ă€r ni nojjiga ? 


Kalle har nu sista natten i Koh Tao 

I morgon Ă„ker han mot krabi och pĂ„ söndag morgon kl 7 lyfter han mot Sverige och reser typ bakĂ„t i tiden . 
Landar 13 pĂ„ söndag i Sverige 🇾đŸ‡Ș 
Hoppas hoppas 

(null)


Vad har jag gjort mer da ? 

Jag har haft en date med min Renee 

(null)

Vi Ă„t lunch pĂ„ bagarstugan , alltid lika kul att trĂ€ffa henne đŸ„°



Farmen : 

Jag Ă€r sĂ„ jĂ€vla glad att Fredrik slog ut den dĂ€r Ă€ckliga osympatiska besserwissern Jens i gĂ„r 
Usch vilken mĂ€nniska 

Jaaaaaaa
Heja Fredrik â€ïžđŸ™

Ja ja , ville bara kika in . I morgon Ă€r det fredag den 13:e 
Och jag ser fram emot helgen ......

Love Maria



Kommentarer
Postat av: Therese

Jag börjar bli nojig för Corona. Men mest för att mamma bÄde har cancer och kol sÄ vet att hon inte skulle klara sig ifall hon blir smittad.

Svar: FörstĂ„r det ❀ hoppas hoppas hon inte blir smittad 🙏
Ia None

2020-03-12 @ 19:14:19

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0