Söndag

Tjo 

Vi startade söndagsmorgonen med mys och frukost 

Sen gick vi upp till Ica vid 9 och postade ett paket 
Vi sålde ett lås för 1400 
👍
Vi handlade lite och sen gick vi hem och lagade 2 maträtter 

1) Köttsås ( ragu ) och potatismos 
2) kasslergratäng 

(null)

 Nu finns det matlådor några dagar 👍

Henning var precis och hämtade Elin och Kalle efter en lång fest natt

Dom festade på Hellström till 6 i morse sen sov dom hos kompisar i gullmarsplan 
Dom hade haft det jättekul 



Nu ligger jag bara i soffan , det blir lugnt i kväll med middag och Robinson sen börjar en ny jobb vecka 

Jag längtar till nästa helg som kommer , då är det äntligen dags att fixa mitt äckliga hår 
Nu är utväxten brutal .......

(null)


    Blääääääää



Jag avslutar med bilder på dom bästa vi har 
Våra älskade barnbarn 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Linton har dressen på sig som vi köpte i fredags 💜

(null)

(null)

Våran fina roliga tokfia ....  alltid full av bus 

 Hoppas ni får en ny fin arbetsvecka och att ni får vara friska 🙏

 Love Maria ❤️


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är ni inte oroliga för Kalle och er själva när hm är ute och reser kommunalt och på nattklubb med Corona oså?

2020-03-30 @ 00:09:37
Postat av: Anonym

Är ni inte oroliga för Kalle och er själva när hm är ute och reser kommunalt och på nattklubb med Corona oså?

Svar: han reser inte kommunalt , vi körde honom dit och hem och festen var privat på ett stort ställe och dom var bara 20 st, en privat fest.
Ia None

2020-03-30 @ 00:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0