Söndag

Hej 👋 

Hur e det finisar ? 

Här har det varit full rulle 

Vi hade det bra hos mamma , vi fixade med hennes säng och så köpte vi en bäddmadrass till henne . 

Vi slängde grovsopor , bytte batterier och var och handlade mat mm. 

Det var kul att träffa henne och Ludde . 

Vi åkte hemåt i går vid 14 tiden , när vi kom hem så slappade vi mest och kollade på en bra film med Mark Wahlberg 

(null)

    Klart sevärd 👌


I morse klev jag upp tidigt , jag hade tvättstugan 7-11

Jag lagade 2 olika maträtter 

Ett nytt kyckling recept  och lövbiffrullader 

(null)

(null)

Smutt ✔️

Vi har gjort storrensning i källaren 
Vi drog ut allt 
Vi slängde 3 säckar med skit , la ut massa i porten 
Och jag la ut massa annonser på marketplace 

Massa har blivit sålt och jag överdriver inte om 400 st har skrivit på mina resväskor 

Jag hade 6 resväskor i källaren , jag ska sälja 3 

Helt galet . 

Nu är det fint och ordning i källaren , vi kommer behöva ha en hörna där när vi flyttar för vi har inget förråd i vår nya lgh . 

Max och Sandra har också en kartong där nere 

(null)

Vid 12 tiden kom lillgrodan , hon var här medans M & S åkte på shopping tur 
Vi lekte , åt gröt och ritade . 

(null)


   Den gosigaste tjejen i världen 💕

Kalle är sista kvällen i Bangkok 
Han bor på ett jätte fint hotell , han shoppar och i dag tog han massage , 
Han och tjejerna har köpt armband och i kväll besöker dom den kända   rooftop baren som filmen hangover 2 spelades in . 

Coolt 

Bild från i kväll 

(null)

(null)

(null)

 Underbar bild 

I morgon åker Elin och Frida till Sverige så nu blir Kalle själv i 6 dagar 💕

(null)

Den här bilden är från i går , drinkar i hinkar 😂😂😂😂😂😂

Nu ska jag koka lite ris och svara på 100
 förfrågningar på mina annonser 😂, helt jävla färdig 

Men i dag har jag gjort en hacka . 

  Ha en fin söndag // Love Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0