Torsdag

Hej blogg vänner 

Herregud , redan torsdag igen 

Jag hinner inte med 😃

En bra vecka på jobbet 

APT i tisdags 
Bra möte med mycket info. 
På tisdagar hinner man träffa alla kollegor i alla team . 

I går onsdag hade jag en avbokning så jag hade  tid 3 timmar på kontoret istället
  ( skönt ) , 
jag  gjorde journal dokumentation , jag har börjat rensa upp i akterna ( gamla beställningar och genomförande planer ska bort )
 jag uppdaterade info på metod bladen  och jag gjorde min första genomförande plan på datan och skickade till handläggaren 

Snyggt blev det , fick beröm av chefen 
Nu är det check på det  ✔️  
men det var mycket att komma ihåg så jag kommer nog behöva fråga nästa gång också så inget missas 👍


I dag torsdag är det plattan i mattan :
Jobb
Storhandla 
Tvätta 
Packa 

I morgon efter jobbet åker vi till mamma i Flen .

Här kommer lite bilder från de sista dagarna . 

Kalle är i uluwatu på  Bali , han lämnar Bali den 7/3 för att dra mot Bangkok 


(null)

Vi snappar varje dag ❤️

(null)

(null)

(null)

 Som vanligt kan inte Kalle vara seriös 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

(null)


Några andra familjemedlemmar som är i Thailand är Hennings äldsta bror Thomas och hans fru Thanya 
Dom har också varit där i 3 månader nu , dom har hus där . 
Thanya är en riktig rolig tjej , hon bara skrattar åt allt ❤️ vill man ha energi så tankar man det hos T . 

Thomas och Thanya har varit gifta i massa år . 


Blue eye baby 

(null)


(null)

Vår fina Linton

(null)


Max och Olivia på Explorer i måndags ❤️


Jag var på thaimassage i tisdags efter jobbet 

(null)

 Jag hade min massör Nikki 
Hon är grym ,  fan va skönt det är .


Hon har dock hittat en knöl i min nacke så hon vägrade massera nacken och hon sa att jag måste boka en dr tid omgående 

så sagt och gjort 
Jag har en tid 24/3 
Jag ska kolla knölen och sen be om remiss för mina Ögon 
Jag ser sämre och sämre och min mammas ögon läkare sa att vi barn måste kolla våra ögon då hon har en ögon sjukdom som är ärftlig .

Ja ja snart kommer dödsstöten 😂

❤️❤️❤️

Nä nu ska jag åka mot Västerhaninge 

All kärlek // Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0