Trött tjej

Måndag och dagen har gått i ett 😀

Jobbade till 16
Sen kp uppdrag och när jag kom hem
Så har jag putsat fönsterna , tvättat Kalles dagab kläder , skurat golven, slängt grovsopor  och ätit 

Jävlar  va effektiv jag varit men nu fick jag mat koma delux och luften gick ur mig , 

Jag känner mig lite hängig men hoppas det är tillfälligt . 

Här är maten jag lagade i går 

(null)

(null)

Testa , det var väldigt gott 🍽

Jag fick en fin klänning av Henning i fredags 
Adidas 

(null)

och i dag måndag så kommer han hem med en till klänning till mig . En Nike 
Men den var för stor så den ska bytas

(null)

    Tack skatt 💜

Jag älskar grönt och den blir fin till mina nya Nike skor . 

Jobb hela veckan , kp 2 på torsdag , lashlift på lördag , och hämtning och mys med Kalle på söndag 

En rolig vecka väntar 

Hoppas ni får en fin och bra vecka 
// Love Maria 💞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0