14/5

Hallojsan 

Va hände med veckan liksom 

En bra vecka fast ett helt galet väder , denna vecka har haft alla årstider på en och samma dag 
Storm, regn, snö och ☀️ sol

Dagarna har sprungit i väg och i morgon är det helg igen 

Nu endast 4 arbetsdagar kvar innan lite semester ( 6 dagar ) 

Yeeee

......

Jag har tittat på en ny arbetsväska till mig 
( data väska ) till mina papper och kalendrar mm

jag ville satsa på en liten finare modell och bra kvalite ( lite dyrare ) och gärna märkes 

Jag har tyckt om Tommy hilfigers modeller och jag har visat Henning några jag tyckte om och häromdagen sa han att han köpt en till mig , den kom igår 

Den är så fin 

(null)

(null)

Det vart en TH i navy blue 

Älskar  den //  tack älskling  ♥️♥️♥️

Eftersom han köpte den så  hade jag lite slantar över så jag köpte en plånbok till mig i samma serie 

(null)

En TH plånbok , svart med samma färger i plånboken som väskan 
Navy och röd 

Nöjd  tjej 

Jag har ca 10 väskor hemma som jag ska sälja av , dock inga finare märkes väskor men oanvända , jag la ut 2 på annons i dag och dom såldes 👍

Sen har jag en fin Michel kors väska och plånbok som jag fått av Kalle som jag älskar ♥️♥️♥️
Dom ska jag behålla såklart 



Annars är allt som vanligt här hemma  , jag och Kalle har precis packat hans saker , nu drar han igen 😢   kul för honom , det ända som är jobbigt med detta kärleksförhållandet är att Kalle blir väldigt ledsen när han lämnar Elin och han blir Deppig när han kommer hem , jag förstår honom men jobbigt för mig som mamma att veta att han är ledsen 😔 

Vi får se hur allt blir med dom framöver , Elin väntar på vart hon kommer in i skolan till hösten 
Göteborg eller Uppsala ?  Då vet dom kanske mer hur Kalle ska göra med ev en flytt om dom ska satsa lite hårdare framöver 

Jag hoppas verkligen deras kärlekshistoria fortsätter 

........

det vardagliga fortsätter , städ , tvätt & matlagning 

I går gjorde jag en lövbiff gratäng med ost sås och i dag vart det stuvade makaroner & falukorv . 


(null)

(null)

    Gott gott  

detta var ett inlägg med blandad kompott 
Nu ska jag ta kväll // Love Maria 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir så glad när jag läser din blogg

Svar: Tack 😊
Ia None

2020-05-14 @ 22:45:24
Postat av: Anonym

Blir så glad när jag läser din blogg

2020-05-14 @ 22:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0