4/5

Tjo 

En bra jobb måndag ,  skönt väder på förmiddagen men sen mörknade det på . ☔️

I går var det den första åskan ute sen Sune gick bort den 22 januari 

Min första känsla vart ju panik , reaktionen var stäng alla dörrar , sätt på tv n högt 
Skydda Sune från åskan
.....

Men lika snabbt så sved det till i magen och jag insåg att jag inte behöver tänka så mer 😢
Både ont och gott 
Han har ju lämnat mig  och skönt för honom att slippa allt sånt han var rädd för 

Min älskade Sune , va inte rädd där uppe ! 🥰

(null)

Natten mot lördag så vaknade jag av att min stora kudde hade ramlat ner bredvid mig på natten och den hade lagt sig så som Sune låg bredvid mig i sängen förut  och jag vaknar av att jag har handen på kudden och fick sån stark känsla att Sune låg  där , då vart jag lite ledsen 😔 

Jag saknar honom ibland så jag går sönder men nu har jag typ fattat att han inte kommer tillbaka . 

Jag säger till hans foto att jag älskar honom varje dag när jag tänder ljus 🕯 

Vissa saker påminner mycket om honom som tex åskan igår . 
När vi var på Bomans i torsdags så mötte vi en labbe tik som påminde om Sune , henning klappade henne och kände typ samma doft som Sune så då vart han lite ledsen 
Mycket fina minnen 

(null)

  💔 

 Nu har vi ätit och kollat paradise , nu är det jobb hela veckan  men måndag check 


Min Axel är ju kaputt så jag hade lite svårigheter att köra bil i dag 
Svårt att stänga dörren med vänster arm , dra ut bältet med vänster och vissa svängar ut ur parkeringen tex 

Men jag är en krigare 

(null)

nä nu ska jag chilla lite , förbereda morgon dagen .

I morgon har jag en lunch date och på kvällen ska jag hämta lilleman som kommer hem från Göteborg 

Kalle är inte jätteglad att åka hem , han är ledsen att han och Elin bor så långt ifrån varandra och han saknar henne massor när dom Skiljs ( såklart )  men jag hoppas dom kan hitta en lösning framöver om dom Vill , 
vem vet , Kalle kanske blir en göteborgare 😍


All kärlek 💕 Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0