Fredag den 22 Maj

Hej från Flen 

Jag ligger i mammas soffa med Ludde i knät 

Vi har haft 2 bra dygn här . 

Vi kom hit i onsdags vid 16 tiden , det var världens köer från globen - Södertälje 
( alla åkte i väg på helg 🚗  ) 

Vi köpte med oss hämtmat som vi åt på onsdags kvällen , sen tog vi en lite promenad och satte oss utanför i solen och tog en öl 🍻 

Vi gick hem och tittade på Robinson och sen tog jag en sväng med Ludde innan vi däckade vid 21.30 

I går torsdag vaknade vi 4 på morgonen 
Vi låg och degade i soffan fram till 9 sen duschade vi och fixade 
Mamma och Henning åkte och handla 

Max, Sandra och barnen åkte hit till Flen och hängde med oss under dagen , mamma hade inte träffat Linton än 
Kul att hon fick hänga med barnbarnsbarnen


Roligt 

Vi åt lunch , sen promenerade vi ut på 
Orresta ö och Olivia fick leka lite vid stranden 

Sen satte vi oss utanför mamma och fikade 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Max och Sandra rullade hemåt vid 15 tiden 

Då gick vi upp till mamma och tog ett glas vin på balkongen 

Jag började förbereda inför grillkvällen 

Vi hade köpt med oss mat för en grillkväll 
Som mammas födelsedags middag 
Vi bjöd på fläskfilé, ölkorv, sallad , tzatziki, bea, chips , potatissallad och vin 

Det vart så sjukt gott , köttet vart så saftigt 

(null)

Mammas fina vän och granne Vivvi var med oss också 
Vivvi hade bakat en god citron paj till efterrätt 


(null)

(null)

  Härligt väder , mycket skratt och go mat 

Nu ska jag gå och slänga sopor sen ska jag byta om 
Vi tänkte åka mot Sthlm runt 10 


Hoppas ni har haft en fin helg 

// Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0