Helgen 2-3 maj

Hejsan svejsan 

Allt väl ?

Här är det sådär faktiskt 

Min vänster Axel har lagt av , jag fick ont i går kväll och vaknade i natt med världens smärta och att den är helt stel och jag kan inte göra ett skit  med vänster arm , vissa rörelser är omöjliga och sjukt smärtsamma 

Henning har fått hjälpa mig med BH:n och Roll on och tvätt på höger sida 

Frozen shoulder, otroligt smärtsamt 😖 j

Jag är ju så jävla envis så trots en arm så har jag lagat matlådor , men att skära grönsaker 🍅 och 🧅 lök tog dubbelt så lång tid 

Dusch & tvätt var ett rent helvete men jag biter ihop och stönar och stonkar 
Dammsuga funkade med en arm 🤣


Smärtan är värst när man ligger ner 
Det går inte att ligga på vänster sida och inte på höger då det smärtar som fan när vänster arm hänger   och jag hatar att sova på rygg 


Inte nog med det så har jag precis klivit på jordens största humla i Kalles rum , fy fan vilken smärta , det brann i hela foten , värst i tårna , men nu börjar smärtan lägga sig 
Den kröp på hans golv och jag såg den inte 

🙃🙃🙃 Hahaha  what a fuck 

Annars ;

I fredags kväll så tog vi det bara lugnt 

I går lördag var det full fart från morgon till kväll 

Jag och H var i Mall of Scandinavia , vi strosade omkring , henning köpte byxor och ett skärp på Levis  och jag köpte en jacka på adidas 
Den var skit dyr men det var halva priset och den  var ändå dyr efter 50 % så jag ville inte köpa den men henning insisterade så vi slog till .  

(null)

Min parkas jacka nedan 😊


(null)

(null)

(null)

   Love it , ADIDAS 💕

(null)


  Vi fikade ,  va fasiken ,,,,,   Fika ??

Vuxenpoäng  🤣🤣🤣

När vi var klara i Solna så åkte vi och storhandlade  och sen hem och fixade inför grill med Max & Sandra 

Vi grillade högrevs burgare med massa gott till och till efterrätt vart det prinsessa tårta 


Vi skar upp tunna oxfilé bitar och la på burgaren 
Vi hade stekt ägg och bacon 
Massa goda dressingar och dagen innan hade jag gjort syltad lök 


(null)

(null)

(null)

(null)


(null)


      TO   DIE   FOR 🍴

(null)

(null)

(null)


Underbart och mysigt att hänga med Olivia & Linton  , mina små kärlekar 

Just nu väntar jag på en leverans från sportamore, jag har beställt skor till Linton 
Leverans ska ske mellan 16-22
Hans första skor 👞 

I dag har jag tvättat , städat , pratat med mamma , gjort en stor gryta med fläskytterfilé grönsaker , timjan , viltfond, potatis ( allt i ett )
Jag har gjort mer matlådor med falukorv och makaroner och grytan 

(null)


   Smutt 

Det märks att jag är en kött älskare 

Torsdags : plankstek & burgare 
Fredags : oxfilé 
Lördag : högrevsburgare 
I dag : oxfilé 
I morgon : fläskytterfilé grytan 

Jag kan och kommer aldrig bli en vegetarian 
👌

Ny vecka väntar , en ny klient och 2 genomförande planer ska påbörjas  och mil ersättning ska lämnas in i morgon 
Plattan i mattan 
Hoppas jag kan köra och sköta jobbet med en arm 

Va rädda om er // Love Maria 








Kommentarer
Postat av: Anonym

Inga tankar på att äta mindre kött? För hälsa, djur och miljö?

Svar: Nej absolut inte 😃
Ia None

2020-05-04 @ 22:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0