Lördag den 23:e

God morgon 

Jag har sovit som en stock i natt , 22-07 
9 timmar i sträck utan att vakna . 

I morse när jag klev upp hade Henning gjort frukost , kokat ägg och gjort skinksmörgås 
Mums ♥️

Vi tittade på 2 avsnitt av Ex on the beach 
Och nu har jag precis klippt gräset på vår plätt 

Kl 8.30- grannarna blev säkert skit glada en lördags morgon 🤣🤣🤣 va tror ni ? 


Min granne vägg i vägg  (Christoffer) flyttar nästa helg , bästa grannen  och han ska ha utflyttningsfest i kväll så det lär bli livat ,  hela hans lägenhet ska renoveras så jag sa åt honom att festa extra hårt , spilla lite rödvin på väggarna mm 🤣

Sen kommer vi  ha hantverkare minst en månad framöver i hans lägenhet och dom bilar golv  mm på dagarna så det lär bli ett jävla liv 
Tur att jag har semester juli / aug och slipper den värsta renoveringen 

Undra vad det blir för grannar sen ? men egentligen skiter jag i det eftersom vi FLYTTAR 


i går fredag hade vi bara en härlig dag hemma med familjen 

Sol, fika , vattenmelon, glass  🍉 och musik 
Olivia busade med barnen på gården 

(null)

Linton mös på plätten 💙

Alla drog hem runt 16 så då började H med maten och jag tog en dusch 

Vi åt kyckling i curry sås 

(null)

Resten av kvällen kollade vi serier och mös 

I dag är det en chill dag med fix 

Tvätt , bädda rent , plätten är gjord 
Och lite plock 🙏

Kalle är kvar i Göteborg , dom åker båt och har mysigt 

(null)

   Frida & Elin ,  det var båda dom här tjejerna som Kalle träffade i Asien och båten är Fridas killes 


(null)

    Här myser dom under täcket 💙

I morgon kommer Kalle hem
Yeeeee  ( men Kalle vill nog inte hem ) 😥

Jag önskar er en fin lördag , 

// Love Maria 🌸



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0