Mors dag och söndag ☀️

Hej bästa ni !

En helt underbar söndag och mors dag , saknade dock Kalle som är i Göteborg hos Elin 

Vi vaknade 6 i morse och tog det lugnt 
Sen gjorde vi lunch till gänget som kom vid 11 tiden 

Vi gjorde kyckling med curry och sallad och sen hade Sandra bakat en jätte god rabarberpaj med vaniljsås som hon tog med hit .

Jag fick 2 fiskehattar av dom i morsdag present 
En militär grön och en svart 

Tack 

Varit sugen på en sån hatt 🧢 och nu har jag 2 



Perfekt när man är trött på solen och bränt sig i pannan 😂  

Vi har myst på plätten hela Dan och vi fyllde poolen till Linton & Olivia 

Det var mysigt och populärt 

Sen fick vi besök av en gammal ungdom till mig och sen kom PK och lilla Villion 

Mysigt att få träffa PK , Nadja var hemma och vilade medans dom kom ner till oss 

Han var så himla fin ( lillbebis) 
Vi hade köpt lite kläder åt honom 🤗

(null)

(null)

(null)


(null)

   Supergoda rabarberpajen 👌

(null)

(null)

  Lilla fina Villion född 17/5-20 


Nu tackar jag för denna dag 
Tacksam för familj , vänner och solen 

Vad mer kan man begära 

Nu ska jag messa mina måndags klienter och se över kommande schema i veckan och packa jobb väskan med handskar 🧤 mm. 

Hoppas ni alla har haft en fin helg 

Love Maria ♥️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0