Onsdag 27/5

Tjo 

Löning i dag , så Nice 💰 

Betalat alla räkningar och shoppat lite och fyllt på med lite öl och vin i kylen till helgen , det ska bli kanon väder ☀️☀️☀️


Jag har ju varit ledig sen i torsdags !!!   vi var ju i Flen onsdag - fredag ( se tidigare inlägg) 


vi har haft Olivia till och från fredag , lördag och söndag
Alltid mysigt men i helgen hade jag noll energi 


Jag har inte mått så bra sista dagarna , så jag har vilat söndag - tisdag men idag var det dags för jobb igen ,  

Mest ledsen vart jag över att missa min och Kenneth heldag i Vaxholm 



Måndag :


En bra dag med klienter och administration på  kontoret 
Det nya på  jobbet i dag är att alla vi inom lss i Haninge kommun ska ha visir om klienten önskar och är orolig 
Och om vi jobbar mindre än 2 meter från dom


(null)

Jag har inte plockat bort skyddsplastet än 



Här är några bilder från dagarna som varit 

(null)

(null)

 I går gjorde jag köttbullar efter att jag sovit 2 timmar på dagen 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

   Mina fina älsklingar 

(null)

Jag köpte ett par all star sneakers till Linton i dag , begagnade på Haninge köp & sälj men skorna var som nya , 50 kr 



Jag har köpt nya Rayban , så sjukt snygga . 
Dom kostade egentligen 1799 kr  men jag hittade dom rea för 1200 👌🙏👌🙏

(null)


Obs!  Beställt på nätet ,  det är några som bekymrar sig för att jag är ute i köp centrum och gör aktiviteter mm  och självklart handlar det om Corona oro 

men NEJ !  Jag  är inte ute så mycket tycker jag 😛

En gång var vi på mall of Scandinavium och i Farsta c är vi mest för att äta glass på torget och går in i någon butik men oftast är vi där vid öppning så det är väldigt lite folk 

 

Jag är nog inte ute så mycket om man jämför med andra 

Jobbar och är hemma  typ och på helgen blir det lite handling och mys med familj och vänner på  Plätten 😃


Det blir Max någon timme per helg vi rör oss ute sen är jag mest med min familj och lunchar med vänner men då håller vi avstånd 

När mina barn och deras kompisar spelade paintball häromdagen så skulle man hålla ca 5 meters avstånd från varandra och det var utomhus så ingen fara med det heller 👌


(null)

Haha  Sandra  Kämpe 🥰

Både Max & Sandra hade blåmärken efter matchen 


(null)


I dag har jag mest jobbat i V-H så min lunch åt jag ( utomhus ) på bagarstugan 

Jag älskar deras ost omelett 

(null)

(null)

(null)

(null)

   Alltid gott bröd, sallad och tårt buffé 

Jag hade sällskap vid bordet av några kråkor som var sugna på min lunch 😂😂


(null)

(null)

Dom var dock lite för modiga då dom satte sig på bordet . 
Men jag skrämde upp dom på räcket igen 🥰

Nä vänner nu ska jag krypa ner bredvid min skatt i sängen och få lite sömn 


All kärlek // Maria 🥰





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0