Onsdag 6/5

Hej 👋 

Fy fan va trött och slut jag Ă€r , jag har inte sovit pga sĂ„na smĂ€rtor i Axel och fot 

Ja ja 
Varför ska allt gĂ„ lĂ€tt ? 

Onsdagar och torsdagar Ă€r mina hektiska dagar pĂ„ jobbet sĂ„klart 
med 2 timmars sömn 😮 

Usch 

I gĂ„r kvĂ€ll hĂ€mtade jag Kalle pĂ„ TC 

Vi var hemma kl 22 men jag kunde verkligen inte somna . 

Mysigt att han Ă€r hemma men Kalle vill nog 1000 gĂ„nger mer vara hos Elin sĂ„ hans glĂ€dje att vara hemma Ă€r lika med noll 


I gĂ„r tisdag sĂ„ var det jobb och jag hade lite ledig tid pĂ„ fm sĂ„ jag Ă„kte över till Kattis 
( min fd kollega ) och lĂ€mnade lite klĂ€der och sĂ„ plockade jag upp henne för en lunch i Högdalen 
Kul att se henne igen 

(null)

Det blev stekt flĂ€sk med löksĂ„s 

Jag ville bara kika in och sĂ€ga hej 
Nu ska jag borsta tĂ€nderna och dra kl 8 

// Love Maria 💕

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0