Onsdag

Tjo 

Onsdag redan och 2 timmar kvar på jobbet 

Sen är det långledigt och det tackar jag för , jag är lite trött😜

Efter jobbet ska jag handla och sen hem och packa det sista och vänta in H 
Vid 15 tiden rullar vi mot mamma 😍

Dagarna på jobbet denna vecka har varit kanon 
I går tisdag hade mitt team möte ang vem som ska ha ansvar under semester tider 

Vi är 4 tjejer i mitt team så 3 st tog 2 veckor var att ha ansvar för och en tjej fick 1 v 

Jag har fullt ansvar v 29 & 33

Det innebär att alla klienter och samordnaren ringer mig om det händer något akut och om det finns frågor från handläggarna eller klienter 

I går tisdag fyllde min mamma år 
71 
Vi ska ju ner nu och gratta henne . Jag har bakat och vi ska köpa allt för en mysig grillkväll plus en dunk vin 🍷 

I går var jag ute på landet hos en ny klient 

Personen hade massa djur 🐓

Hönor, olika raser
Katter
Hund
Hästar mm

(null)

(null)

Vilken idyll . 

Jag och djur är lika med ett ❤️



Kalle är ju i Göteborg och Elin ,  Kalles tjej har landställe i vackra Bohuslän med sin familj 

Det ligger I närheten av smögen och fjällbacka 

Stället är en skärgårdsidyll som heter Hamburgsund 

(null)



Dom har flera hus på tomten och i  ett av det bor Elin och Kalle ! 

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

Det är ca en timmes resväg hemifrån Elin till landstället 

Tyvärr måste dom åka hem i morgon fredag till huset då Elin jobbar fredag men sen vet jag inte om dom åker ut till landet igen 

Kalle kommer hem till Sthlm på söndag tror jag  , mysigt ställe ...   lite Avis 😂😂❤️


Nu önskar jag er en fin lång helg 
// Maria 💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0