Play Time

Hej söndag  !  hej på er 🥰

I går kväll åt vi räk tacos och mös i soffan ! 

(null)


Vid 20 tiden ringde Olivia och ville sova här och så frågade hon om vi kunde åka till Lasse Maja parken i Skogås i dag söndag 

( självklart ) 

Hon kom runt 20 men hon orkade inte så mycket , hon var jättetrött . Vi hann och mysa & leka i 1 timme sen somnade hon bredvid mig i soffan . 

(null)

Ni får bortse från min äckliga dubbelhaka som ligger runt hela huvudet 
😂😂😂
Koncentrera er istället på söt nöten bredvid mig 
Hur go ?

Jag bar in henne  i sängen och runt 22 så gjorde jag henne sällskap , vi sov som 2 stockar fram till 6.30 

(null)

I morse åt vi frukost och sen mötte vi upp resten av gänget , Max, Sandra och Linton och åkte till Skogås 

(null)

    Bästa 🥰🥰🥰🥰


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi skiljdes åt  vid 12 tiden .

Vi åkte hem och jag började med lite matlådor och mat 

Korv, stek potatis och ägg 
Rostbiff och ragu ( köttigare köttfärssås) 
Till det serverar vi spagetti eller potatismos 

Nu ska jag duscha och sen titta lite serier 

Love Maria // ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0