Skor mm ✔️

Tjena vänner ,  hur har ni det ? 

Här är det fint , i går fredag tog vi det bara lugnt , vi åkte på lite ärenden efter jobbet bla så hämtade jag min nya plånbok 

(null)

 Vi åt hämtmat och kollade på en dansk serie på viaplay som hette förhöret , den var ok 
Vi somnade vid 22 tiden 

I morse hade jag tvättstugan kl 7 

Sen duschade vi och åkte och köpte ett större skoställ som jag hittade på Haninge köp & sälj för endast 100 kr 

När vi plockat upp det så åkte vi en tur till Farsta och sen köpte vi fika och åkte upp till Max , Sandra och barnen 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Våra älskade barnbarn , 🔴🔵

Familjen är alllt . 

När vi kom hem tog vi det lite lugnt i soffan och påbörjade en ny serie 

Advokaten på via play 

Den verkar bra . 

Nu på kvällen fick jag lite extra energi 

Jag bakade kärleksmums 

(null)

Jag ska ta med till mamma på onsdag 

Mamma fyller år på tisdag så vi ska fira henne onsdag - fredag 

Jag torkade fönsterbrädorna och fixade med mina orkidéer och kaktusar 🌵 

Jag bytte köksduk och torkade köksstolar mm och fixade lite i Kalles rum 

(null)

(null)

 skohyllan jag köpte i dag kom lägligt 


Vi har så jäkla mycket skor ....

Henning har 2 byrå lådor skor plus ett skolskåp var på väggen 

Jag har skostället, ett skolskåp på väggen och en hylla i stora garderoben 

(null)

  Ett skolskåp var på väggen 

(null)

(null)

(null)

 En hylla med mina skor i denna garderob .

(null)


Jag ska rensa lite bland skorna , i dag la jag ut 8 väskor i porten och skrev ta om ni vill ha och efter 2 timmar var alla borta 👍

Just nu fick jag en snap från vår fina PK och Nadja 
Nu är dom på bb ,  bebis på G 

(null)


Åååååå  va spännande 😊 


Ja ja  det här var lite om min helg so far , nu ska jag göra räk tacos 🌮 

Hoppas ni får en fin lördag kväll // Love IA 
💕






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0