Söndag sista Maj


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Bildbomb ovan 


Hallå vänner 💕

Här har det varit maxat drag sen i torsdags 

Torsdag jobb ,kp uppdrag  och tvättstugan 

Fredag jobb, handling , tvätta bilen sen åkte jag hem . 

Efter jobbet  tog jag och Henning en dusch sen gick vi upp till bakfickan och tog 2 öl i solen  Sen gick vi hem och mös på plätten 

Max, Sandra , Sara och Nova plus barnen kom på besök och hängde här till 18 tiden 

Vi plockade in för kvällen och så åt vi kycklingsallad och kollade tv, vi somnade 20 och det innebar att vi klev upp 4 i lördags morse . 

Vi började lördagen med att jag fixade naglarna vid 9 
Före & efter 

(null)

Utväxt  delux 

Efter :

Godis 🍭 färger  ( sommar ) 

(null)

jag är dock inte jätte nöjd men det får vara såhär några veckor 


När vi var klara med detta så handlade vi lite på maxi .

Vid 13 tiden vart det plätten med gänget , några kalla öl och cider och bra musik 
Sol ☀️ vi åt lite lunch och massa glass 


I dag söndag kommer familjen hit , vi ska äta 
Morsdag lunch ihop och fika , sen ska jag fylla poolen till barnen 
Det ska bli kanon väder ☀️🙏

Pk , Nadja och bebis kommer kanske förbi och eventuellt kommer Pamela också om hon inte var för bakis ( hon skulle på fest i går ) 


Dagarna springer i väg ,  i går skulle vi egentligen kommit hem från bodrum 
Så ledsen att inte resan blev av 🙁

Men nu hoppas vi att vi får resa juli istället 🙏

Strax ska jag förbereda lunchen för alla 

Hoppas ni får en fin söndag  & morsdag 

Love Maria 🌸🌸🌸


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ha en fin morsdag fina Maria!💖😎☀️🌸🌿Kram🤗💕

Svar: Tack desamma Jossan 🍓💋
Ia None

2020-05-31 @ 10:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0