Story of my life

Hej 

Jag är sur, less och ledsen 

nu har jag jobbat stenhårt sen i november med 4 olika jobb 

sen i december har jag haft en heltidstjänst och 3 kp uppdrag  och nu blev det långledigt denna helg så jag  har tagit semester nu på måndag & tisdag för att få 6 dagars ledigt i rad 
  ( behövde det verkligen ) 

Vad händer ?   Jag blir sjuk 

Mått halvtaskigt sen i torsdags och i går vart jag jätte hängig 

(null)

Jag är trött, snorig och huvudvärk och skum i kroppen 

Så jäkla less på att bli sjuk så fort jag slappnar av . 

Jag hade planer för måndag och tisdag 

Måndag . Lunch med kompis 
Tisdag . Heldag med brorsan i Vaxholm 

Hoppas hoppas jag mår bättre på tisdag 

Barnbarnen är lite små hängiga så jag och Olivia hänger ändå 

Jag tror hennes snorande har hoppat över till mig .

Hon är här just nu för Max och Sandra plus massa andra är och spelar paintball 

(null)

Linton är med Sandra & Max 

(null)


Jag är lite ledsen också , en av mina goda vänner berättar för mig i dag att hon fått en  elakartad bröst cancer 

Usch 

Det är en sån kompis som jag alltid skrattar med !!
även fart vi pratade om cancern mm i dag på telefonen så skrattade vi 

Hon är för skön  !!!
det är den första nära vännen jag har som blivit svårt sjuk . 

Älskade ♥️🙏  bli frisk ❤️🙏


Att ha en förkylning jämfört med min väns sjukdom är en bagatell 

Nu är Olivia här till 16 
Sen ska  jag hämta Kalle på T-centralen kl 20 och sen är det Robinson final 



Något positivt är att Spanien meddelade i går att dom öppnat upp för turister i juli så hoppas vi kan åka dit i allafall , vi vill åka i väg 

Cypern öppnar oxo upp men inte för oss svenskar 

Vi har fått dåligt rykte så vi får se hur Spanien gör ????? 
Pest Sverige  


Jag önskar er en fin söndag 

Love Maria 🥰







Kommentarer
Postat av: Jossan

Styrke och krya på dig Kram fina Maria❤️❤️❤️Hoppas du känner dig bättre snart!❤️ Så jobbigt och hemskt med din vän😔❤️ Hoppas hon blir frisk från cancern🙏❤️Fuck cancer!

Svar: Tack 🙏
Ia None

2020-05-24 @ 15:47:33
Postat av: Anonym

Är ni inte rädda för Corona? Ni är mkt i olika centrum, butiker, paintball med en massa folk? Bara undrar

2020-05-24 @ 22:48:54
Postat av: Sanna

Är ni inte rädda för Corona, ni är i olika centrum, butiker och paintball med en massa människor? Bara undrar

Svar: Inte överdrivet rädda men respekt men nu när jag är sjuk så springer jag inte ute i affärer . Dom som
Spelade paintball var inte sjuka och dom
Spelade ute med minst 5 m avstånd

Ia None

2020-05-24 @ 22:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0