What a day

Hej fina ni 

Hur har ni det ?

I dag har jag haft en trög dag ,, trött & smärta är ingen bra combo 

Jobb 8-15 , fick dock en avbokning på morgonen men lyckades styra om den sista klienter så jag slutade 15 istället för 16 . 

Jag har så goa klienter . 
Man blir glad av dom ☺️

När jag kom hem så hade jag tvättstugan 
15-19 ,samtidigt lagade  jag mat och vid 16 tiden kom Max gänget och dammsög sin bil härutanför och Linton fick sina skor som vi köpte .

Jag hann knappt hänga med dom för allt hände samtidigt 

In & ut sen var dom veck 🤣🤣

(null)

(null)

(null)

(null)   

   Linton älskar avocado . 

När dom åkt hem  så fortsatte jag i tvättstugan, jag gjorde en pastasås med salami och oregano till matlådor , jag hjälpte Kalle med 2 ärenden och sen duschade jag , nu ska jag tömma diskmaskinen och sen borsta tänderna , jag ska försöka lägga mig tidigt och ta igen förlorad sömn 💤 

Ha en fin kväll .  

Maria 🥰






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0