3 november , ingen visning 😕

Hej vĂ€nner 

Redan tisdag kvĂ€ll , 2 jĂ€ttebra dagar pĂ„ jobbet , det Ă€r mycket möten , administration och SIP möten nu de kommande 2 veckorna pga att jag var sjuk och fick boka fram vissa möten 

Det Ă€r baksidan med sjukfrĂ„nvaro, allt mĂ„ste göras Ă€ndĂ„ och lĂ€ggs pĂ„ hög tills jag Ă€r tbx  för jag Ă€r ju ansvarig för 17 klienter
 ( mina klienter) och vikarien hjĂ€lper klienterna med stödet för dagen dĂ„ jag Ă€r hemma och resten ansvarar jag för . 

Fick mycket gjort pĂ„ kontoret i dag och vĂ„ra nya almanackor för 2021 hade kommit . 


I kvĂ€ll skulle vi ju ha varit pĂ„ visning pĂ„ vĂ„r nya adress 

Men 

Dom ringde frĂ„n sthlms hem i gĂ„r och sa att visningen stĂ€lldes in pga av den dĂ€r jĂ€vla Corona 😡

SĂ„ trött pĂ„ skiten 

Nu ska dom tydligen göra en virtuell visning och skicka hem till oss men dom visste inte nĂ€r den skulle vara klar . 

(null)

Höghuset ni ser till höger Ă€r sammansatt med vĂ„rt hus fast vi har ett 4 vĂ„ningshus till höger om det höghuset  (det börjar ta form ) 



Henning jobbar pĂ„ Årsta fĂ€ltet och har
Fotat huset dÀrifrÄn i dag .
5 minuters gĂ„ngvĂ€g till  vĂ„r lgh 🙏👍 frĂ„n hans arbetsplats 

TrÄkigt att vi inte fick Äka dit och titta i dag !



VĂ„r middag i dag vart lax med krĂ€ftsĂ„s 

Gott recept , sĂ„ himla smarrigt 


(null)


 En bild pĂ„ Linton frĂ„n i dag , Ă€lskar hans blĂ„a ögon 
Kul att Olivia har bruna och Linton har blĂ„ 

(null)


     Sötnöt 💙💙💙

Nu Ă€r det 2 lĂ„nga dagar som vĂ€ntar . 

Jobbar till 17.30 i morgon och sen ska jag till Kristian och jamen och serva bilen 

PĂ„ torsdag jobbar jag till 18.15 och sen ska jag i vĂ€g pĂ„ mission med Kalle 



Hoppas ni mĂ„r bra   ? 

Love Maria đŸŒ·



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0