7.51 tisdag

Hej på er 

Redan tisdag , jag sitter i Farsta just nu i bilen och väntar på Kalle 
Han kör upp  nu 😦

Medans jag väntar så bloggar jag 

Vi fick brev från Stockholms hem i går 
Nu får vi flytta in tidigare 

Först sa dom 1/2-21
Sen var det 1/6-21
Och nu är det 1/4-21 

Det känns bra såklart men det stora  frågetecknet har varit Kalle 

Men nu har Kalle bestämt sig för att Inte behålla vår lägenhet !

Så nu i dec börjar flytt planerna på riktigt :

Vi ska säga upp våran lgh 
Vi ska säga upp el och Telia abonnemang 
Vi ska boka flyttbil 

Vi ska boka nya avtal till nya lgh 
Adressändring 

Sen i januari så börjar all rensning och sälja bort alla våra möbler 

Stora soffan och bordet är redan sålt om dom som vill ha den får plats med den i deras vardagsrum såklart 
Dom ska mäta 

Den är 3.60 bred och divan ändar 210 långa så soffan är biff 
Man sitter lätt 10 pers i soffan 


Vet ni !!!  I skrivandets stund rullar Kalle in med förarprovs bilen 


Kalle är tillbaka vid bilen 

HAN KLARADE KÖRKORTET 

Jaaaaa, så glad 🙂 vi grät bägge 2 

Han Klarade på första teorin och första körningen som mig .

En stor Sten har nog släppt från Kalles bröst 

(null)

(null)
 
Grymt jävla bra jobbat 

Han fick köra från Farsta till Handens C 

Sen backa runt ett hörn och den inre kontrollen  vart att kolla spolarvätskan och vindrutetorkarna 


Nä nu ska jag jobba vidare 
All kärlek 

Love Maria 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0