Bildbomb delux

Hej vänner 

 
Varning för bildbomb 🤪

Full rulle precis hela helgen 

Fredag - jobb, sålde audin och hämta Kia:n  och  Film kväll 


(null)


     Bye  bye  ådin 


      Hej hej pärlan 

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi är så nöjda med bilen , den är så skön och rolig att köra 

Nu måste man tänka bensin istället för diesel 

(null)
  
 1:a tankningen i dag söndag 

(null)

   Fredagens  film 🍿 

ok film men inte den bästa katastrof filmen 😒

Lördag : handling , måla om naglarna , Dop för Linton och hängt med familjen i helgen 

Vi körde Kalle till tåget mot Göteborg i går kväll sen kom Olivia vid 17 tiden och sov över här . 
Älskar att ha skit ungen här (❤️)

Dopet var jättefint , vi var bara dom
Närmsta i familjen  ( pga skit covid ) 

(null)

  Naglarna check ✅ 

(null)

   På väg till dopet 

(null)

 Österhaninge kyrka , självklart tände jag ljus för Sune 🐾 

(null)

(null)

(null)

    2 av mina favvo killar  

(null)

    Sandras syrror med deras killar 

(null)

      Kyrkan 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

   Madde är gudmor 

(null)

(null)

(null)

    Våra fina söner /  älskar er 💙🙏💙🙏

(null)

 Olivia var så duktig att torka bort Lintons dop vatten 💦 

(null)

(null)

   Kalle är gudfar 🙏


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

Present från kyrkan och dopljus 

Vi gav pengar och byxa och tröja 
( jul outfit) 
Kalle gav pengar 💰 



På kvällen kom ju Olivia , vi målade , mös i soffan med vindruvor och lite lördagsgodis och sen läste vi böcker och lyssnade på Alfons 

(null)

   Det vart några Picasso ritningar 

I morse ( söndag ) så väckte henning mig och Olivia kl 6.30 

Jag skulle jobba kl 8.30 och innan det skulle vi klä granen med Olivia , det är 3:e året i rad vi gör det . 

Vi satte på julmusik och klädde granen och sen blev det frukost i soffan 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

    Så himla mysigt 

(null)


   4 veckor och 2 dagar kvar innan julledighet 



Vid 8.30 körde jag hem Olivia innan det var dags för jobb

(null)

(null)

(null)

(null)

 Jag hade 2 kp uppdrag i dag 

Efter jobbet så var vi på biltema och sen åkte vi hem 

Jag mår riktigt skit i dag , jag har såna sjuka smärtor i rygg , det hugger på hela höger sida från blygd benet upp bakom lungan / revben 
Det är som om en nerv ligger i kläm i hela systemet 
Jag kan inte göra en högersväng utan att tappa andan och smärtan är brutal 

Henning hittade mig i köket grinandes 
Usch 

Jag har sån huvudvärk också 

Något är knas ,  när jag jobbade så fick jag förklara för mina klienter varför jag skrek  av smärta i vissa rörelser 


Jag kämpar på men det är värre än förlossnings smärta tamefan 🤮🤮🤮

Avslutar med lite bilder på familjen 


(null)

     Bästa fina 

(null)

   Fina Elin och Kalle ♥️

(null)

 Linton i overallen han fick av oss i födelsedagspresent 

(null)

       Linton  och Max 💙💙

Nu vänner ska jag hämta det sista i tvättstugan 
Henning har fått laga middagen i dag och han har hjälpt mig i tvättis 

Nu väntar en jobb vecka , vår Uppsala resa 🧳 blir uppskjuten till den 4/12 eftersom Kalle och Elin är i Göteborg minst en vecka till 

Jag önskar  er en fin söndag och en ny jobb vecka 

All kärlek // Maria 🥰🥰🥰







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0