Efendi port 73

Hej 🙋 

LĂ€get ??

Jag kom hem lite tidigare i dag , dels tog jag min sista klient som jag har i dag torsdag redan i gĂ„r onsdag  och min nĂ€st sista klient avbokade  efter lunch sĂ„ det vart tidig hemgĂ„ng đŸ€Ș


Jag har suttit  med lite samtal och pappersjobb hemma men nu Ă€r jag klar för dagen 👍

Kalle Ă€r hemma i Sthlm och ska stanna tills pĂ„ lördag  efter dopet , sen Ă„ker han till Göteborg . 

Han hade lite Ă€renden i dag som han behövde fixa och sen  möttes vi pĂ„ en lunch date pĂ„ Efendi kolgrill 

SĂ„ himla god mat .

Jag tog kycklingspett med bulgur och massa röror.

(null)

(null)

(null)

 Kalle Ă„t samma som mig fast med pommes 
Han tyckte det var jĂ€ttegott . đŸ€€

Va mer da 

Jag har tömt Audin pĂ„ alla prylar  , i morgon sĂ€ljs den och jag har slĂ€pat upp vinterdĂ€cken frĂ„n kĂ€llaren och lagt i bilen ( vinter) 

MEN 

Jag tog fel bildĂ€ck, jag slĂ€ngde in kalles 
WW passat dĂ€ck sĂ„ nu mĂ„ste jag göra om
Och göra rĂ€tt .   

Ner till kÀllaren igen och plocka upp Audi dÀcken .
Tur att jag upptĂ€ckte det nu innan jag Ă„kte och lĂ€mnade audin i morgon 

Det kĂ€nns lite vemodigt att sĂ€lja Ă„din i morgon  men som sagt ,  jag Vill och MĂ„ste ha en bensinsnĂ„lare bil och en liten bil blir mycket smidigare 

Dels pĂ„ jobbet och dels nu nĂ€r vi flyttar in mot stan 

       

Jag har bestĂ€lld lite julklappar i dag pĂ„ nĂ€tet i dag , jag tĂ€nkte hĂ„lla lite koll pĂ„ black friday efter 2 julklappar 

vet ni om samma saker finns pÄ nÀtet som dom rear ut i butik ????

Vore ju toppen nu i skit Corona tider 😡


Hur gör ni med julhandeln i Är ?
NĂ€tet eller butiker 

( dömmer ingen sĂ„ va Ă€rliga ) 😂

IgĂ„r var jag pĂ„ bagarstuga i V-H 
Dom hade gjort fina pepparkakor med budskap 

(null)

(null)

(null)


I kvĂ€ll blir det lite tv och sen helg pĂ„ lördag men sen Ă€r det jobb pĂ„ söndag igen 

Ja ja 
Man fĂ„r vara glad för en ledig dag 

Jag önskar er en fin torsdag // love Maria 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0