Helgen (1 Nov)

Hej vänner 

1 november i dag  och jag köpte min första julklapp i går 

För ett par veckor sen så fick Olivia köpa rosa julgranskulor till vår vita gran och i går hittade jag rosa glitter till granen 👍

Hon ska få klä granen den 30/11 

Detta blir sista julen i den här lägenheten 
Vilket känns LIT 

Vad har hänt i helgen da ?

Jag har mått sådär , jag har jätteont i vänster öra . Jag har haft problem med det örat sen 1 år tbx men efter denna förkylning så vart det sämre igen 
Låter som 10 motorcyklar i örat och det dunkar och trycker 
Jag droppar antibiotika i örat  och kör med nässpray men det hjälper inte 
😕


Vi har varit på jakt efter bil hela helgen , vi har fortfarande inte hittat något !!! 

I går var vi med barn och barnbarn på 
mc Donald på kvällen och sen åkte vi till 
Västerhaninge kyrka och tände ljus för Sune och 2;a änglar 

(null)

(null)

(null)

 Olivia ställde ner ett ljus i minneslunden

Totalt satte vi ut 3 gravljus och 2 ljus inne i kyrkan 


(null)

 Prästen ni ser i bakgrunden var han  som döpte Olivia 

Den 21/11 är det lintons tur 🍀 

Prästen sjöng i kyrkan medans folk tände ljus 
Vi swishade lite pengar till kollekten 

(null)

(null)

(null)

     Linton  och pappa Max 

(null)

(null)

I morse åkte jag  till maxi vid 8.30 och handlade för veckan 

Sen tvättade jag av bilen och fyllde i spolar vätska . 

När jag kom hem så hämtade jag Olivia , hon har myst här några timmar . 

Vi lekte att vi reste till Spanien med flygplan 
Det packades saker i 2 resväskor , vi var i planet och på stranden 
Handduk och badboll var med 🤣🤣


Hon är så jäkla rolig , hon kan verkligen få mig att gap skratta 🤣🤣🤣

Efter ett tag kom Sandra & Jennifer , vi åt lite korv med bröd , vi var totalt 8 st som käkade
Vurre 

(null)

 Min älskade lilla tjej , grym , rolig och smart 😘
Hon ger mig massa energi 

I morgon börjar en stenhård vecka , fullspäckad med klienter , möten mm
Sen är det visning i Årsta på tisdag , serva bilen på onsdag , 2 kp uppdrag i veckan 

Håll i hatten 

Nu kör vi ............

Trevlig söndag // Love Maria ♥️♥️♥️



Kommentarer
Postat av: Jossan

❤️✨🕯Mysigt! Kram❤️🌹

Svar: 🤗
Ia None

2020-11-01 @ 15:38:33
Postat av: Jossan

❤️✨🕯Mysigt! Kram❤️🌹

Svar: Kram 🤗
Ia None

2020-11-01 @ 15:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0