Pappas dag

Grattis alla bra pappor  och framför allt grattis till mina barns pappa och mitt livs kärlek 
Du vinner i alla kategorier 

Älskar dig varje dag henning  , men i dag fick du lite extra 
Du fick en snygg Lyle scott skjorta 👕 och en blå tårta 💙

(null)

(null)

(null)

 Vi saknade Kalle och Elin men dom är med Elins familj 

Man kan inte få allt här i livet 💙

Mina småttingar förgyller det mesta 
Olivia var så fin i dag i en rosa dress och halsband och Linton har börjat gå runt 🙏 sötnötar.

På förmiddagen jobbade jag , vi tog bylsjö slingan i Tyresta 
Alltid lika mysigt 

(null)


 Det vart 7 km 

Efter jag släppt av min brukare så åkte jag till maxi för vecko handling och sen kom familjen hit. 
 

På Lördagen och i dag söndag har jag fortsatt  möbel knarkat och bil knarkat hahaha 

Jag är inte mycket klokare när det gäller bil mer än att jag har blivit förälskat i Suzuki swift 

(null)

    Jäkla rolig och fin liten bil 


 Det fanns en ny grå Swift automat & bensin med lite extra finesser som vi har fått en offert på 
Vi måste ta en funderare 

Försäljaren ska ringa tbx på tisdag 

Den kan vi bara hämta och rulla ut på vägarna om vi vill ?

MEN ....

Frågan för oss är om vi ska satsa på
Nytt eller begagnat ?????

Känns så tråkigt att lägga så mycket pengar på bil 

Det är en kostnadsfråga  i längden Såklart
 
Så jäkla kluven 🙃🙃🙃

Vi möbel knarkar också 😂😂

Hjälp mig 

Vilket är snyggast 

Bordet med mjuka stolarna eller bordet med gung stolarna 

(null)

(null)


   ?????

Är långt ifrån att bestämma mig när det gäller möbler men alltid Kul att kolla med er vad ni tycker ?



(null)
 Drömsk lampa , jag har  hittat massa coola lampor , jag vill inte ha såna lampor som Alla har i sina hem. 


  (null)

 Vi har bara ätit god mat i helgen 

Oxfilé , burgare och lax med kräftsås 

Smutt 

I morgon blir det jobb och till måndags middag blir det kyckling med currysås 🤗

Jag önskar er en fin  ny toppen vecka 
Det ska jag ha 

// love Maria 



Kommentarer
Postat av: Therese

Hatar att köpa bil, så svårt att bestämma sig haha.
Har ni kollat på leasing?? Kanske är nåt för dig? Tycker du är på bilverkstan jämt med din bil du har nu och det slipper man med en ny bil!
Det är så skönt att slippa det! Dyrt med verkstad också.. vi har aldrig lagat våran bil, gör bara de årliga servicen och sen rullar den på. Volvo såklart haha. Ska byta bromsskivor i år, första gången på 6 år. Hade en Kia Rio förut. Billig som tusan i drift, drog ingen bensin knappt och lätt o rolig att köra. Bytte när barnen kom men var väldigt nöjd med våran lilla Rio :)
Kram kram

Svar: Haha kollade precis på Kia rio och leasing
Strax innan du skrev
Ia None

2020-11-09 @ 18:34:22
Postat av: Thina

Jag har en Swift som jag haft sen fyra år tbax.
Älskar den, smidig, kul å köra, otroligt bensinsnål!
Inga problem alls med den under dessa år, peppar peppar nu 😉
Kan verkligen verkligen rekommendera den ❤❤❤

Svar: Ok ✅ tack för tips
Ia None

2020-11-11 @ 18:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0