Redan fredag ...

Hej 

Några timmars jobb i dag men sen är det helg 

Tjoho 

Varning för blodig läsning , inget för känsliga 

Onsdag var en bra dag men lite stressig då jag hade klienter , ett Sip möte och ett andra möten .

Jag for hit och dit 🚗

När jag var och handlade med en klient i vh C runt 12.30 tiden så kände jag något skumt i underlivet 

Det var som klumpar 

Jag sa till min klient att jag behövde gå in på en toa i V-H centrum , när jag kom in på toan fick jag en chock 
Jag har aldrig sett sån jäkla  störtblödning 

Stora klumpar , blod som rann , helt galet 

Jag Trodde på riktigt att jag fått ett missfall 

Jag har haft lite ont i magen  och ont i brösten några veckor 

Men jag har tagit p spruta 💉 de senaste 21 åren så jag ska inte blöda eller bli gravid 

Jag fick lite panik , jag sa till min klient att jag behövde handla lite och sen gå tillbaka till toaletten 

Där vart det tvättning med våtservetter   Och På med Bindor mm 

Det var nog bland den jobbigaste  jobb dagen  ever 

Panik .!!!!!

Baksidan  med mitt jobb är att vi hela tiden behöver söka upp offentliga toaletter .


Jag fick gå hem med klienten och samtidigt som vi promenerar  så känner  jag hur det rinner hela tiden 😕

När jag lämnat av klient så slängde jag mig i bilen och åkte tillbaka till toaletten i vh centrum 
Nu tvättning och byte av bindor 

Då var kl 13.20 och 13.30 skulle jag vara på möte i jordbro 

Det vart plattan i mattan till jordbro , när jag kommer till jordbro  efter tågstationen så står polisen där och kör laser 
Jag ser dom inte 
Dom gömmer sig i buskarna på min högra sida 
Det är 2 polisbilar och 8 poliser som står längst vägen 

Jag kör 49 km på 40 väg och jag får en hjärtinfarkt ..... 
Tror verkligen att det är kört 

Men dom väljer att inte stoppa mig 
Vilken hävla tur 

Jag satt och kollade i backspegeln och väntade på att en målad bil skulle komma efter mig ...

Resten av dagen var stress och hela tiden tänkte jag på att uppsöka en toalett , möte och sen uppsöka en toa , så höll jag på ända fram till 16 när jag slutade 

På mötena så satt jag på min jacka , för säkerhets skull om jag skulle blöda igenom och i bilen satt jag på sämskskinnet 😂👌

Fy fan vilken mardröm ....

Va fan kommer allt blod ifrån ?

Hahaha trodde jag skulle förblöda på riktigt 

Gissa om det var skönt att komma hem och slänga sig i duschen och byta kläder .

jag är jävligt glad att jag inte torskade för fortkörning då jag fortfarande har körkortet på prov ( 2 år )  den 14 oktober så är prövotiden slut 👌👍🙏

Jag blöder fortfarande ( 3:e dagen  ) men inte ens i närheten av onsdagens  pärs 😓 

Ja ja 

Annars var onsdag & torsdag toppen dagar 

I går gjorde jag 3 genomförandeplaner och gick igenom flera klienters risk analyser 

Nu på morgonen ska jag upp till kontoret och göra en GP innan jag ska på läkarbesök med en klient 

Sen är jag klar med mina Beställningar jag fått den senare tiden .

Jag har en månad på mig att göra en GP efter en beställning kommit in  men jag vill ha det klart ASAP 

Så nu har jag gjort 4 som ska vara klara om 3 v 

Skönt 
Jag kan ta helgen med gott samvete 🥰

Från 1/11 vart jag fast anställd också 
Det känns helt underbart 😍 


När jag kom hem i onsdags så har Henning köpt en present till mig som Stod på soffan när jag kliver in , 

Ett par super snygga Adidasbyxor sneakers 
Älskar sneakers 

(null)

(null)

(null)

Hög sula , älsk på det ..

H är så jäkla snäll . 

Jag har köpt en jättefin lyle scott skjorta till honom i farsdag present 
( jag är också snäll )  hahaha 😂 

Jag har servat bilen hos vi vet bil  också 
Hos Kristian och jamen 🥰
Dom är bäst 
Jag köpte med mig fika till killarna 

(null)

Nu är bilen nyservad och ny besiktad 

Dags för att sälja den och hitta en ny bil 
Min fina ÅDI får gå vidare 🚗

Jag behöver en mindre bil nu ....


En annan rolig sak som hänt i veckan var att Henning var fräck ! Han gick förbi vårt bygge av vår lgh och frågade om han fick komma in i vår lgh och titta , det fick han 

Jätte fint 

Han filmade till mig 💋

Vi hade betalt extra för en annan tapet i sovrum , en mossgrön tapet 

Det vart skitsnyggt
 
sen var det en liten mörkare parkett som jag älskade ..  det var mycket kvar att göra  i lgh men köket var nästan klart och det var jättefint . 

Roligt att fått kika in lite ! 

Köket är större än köket vi har i dag men vardagsrummet är mycket mindre  än det vi har i dag , det blir mysigt 👍

Vi kommer gå från 81 kvm till 55 kvm men så är det bara jag och Henning och vi vill inte ha större 

Jättefint kommer det bli 

Nä nu måste jag duscha 
Jag ska vara på kontoret runt 8 tänkte jag 

Avslutar med en bild som gör mig glad 
Min tok tjej 

Glädje rakt in i hjärtat ❤️

(null)

 Jag älskar dig Olivia 


All kärlek och trevlig helg 
// Maria 🌸



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0