Vaccin

Hej 

Halva veckan har gått , yeeeee

En bra onsdag  , jobb x 2 
BS & KP uppdrag 


I dag fick vi årets influensa spruta gratis via jobbet på arbetstid 

Jag känner av den lite grann nu på kvällen men ingen fara . Jag har lite ont i kroppen och lite ont i nacken . Ungefär som man mår innan en förkylning 🤧 ska bryta ut 👍

Veckan har gått fort . 

Planer i helgen är 

middag på fredag 
Titta på möbler på lördag och baka 
Adventsfika på söndag & vila 


Avslutar med lite fler bilder från dopet 

(null)

  Jennifer flätade mitt hår 🙏

(null)

    Min fina Kalle 


(null)


   Mina fina underbara killar 🌸

(null)

  Min underbara familj 

(null)

(null)

        Min solstråle & stora kärlek 💓 

(null)

(null)

    Vackra Sandra och underbara glada Linton 

(null)


     4 kärlekar på en bild 💕


Nu ska jag ta en smörgås och sen är det natt natt //  love Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0